Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
hur ser era magar ut nu?
Min har växt på sig ordentligt så att folk vågar fråga när det är dags. Så skönt att känna sig vacker gravid och inte bara lite tjockare runt magen!
hur ser era magar ut nu?
Min har växt på sig ordentligt så att folk vågar fråga när det är dags. Så skönt att känna sig vacker gravid och inte bara lite tjockare runt magen!
Det är häftigt hur snabbt kroppen anpassar sig när den har gjort det tidigare och vet vad den ska göra. Ska jag jämföra med mitt första barn så var jag i den här storleken när jag var höggravid nästan, men jag var otroligt liten med honom och han blev normalsize och frisk ändå
Fördelen med att den växer på sig är att iaf jag blir mindre orolig.
Har du fortfarande dina vanliga kläder? Tar jag på mig en vanlig t-shirt så blir det en magtröja Och en väldigt tight sådan. Ser inte riktigt klokt ut.
fördelen med värme och sommar är att man kan ha tunna, lediga klänningar iaf. Bor i klänningarna, underbart skönt.
Är det någon mer som har fått sammandragningar? Tycker det känns lite läskigt även om jag vet att många har det.
Har du fortfarande dina vanliga kläder? Tar jag på mig en vanlig t-shirt så blir det en magtröja Och en väldigt tight sådan. Ser inte riktigt klokt ut.
fördelen med värme och sommar är att man kan ha tunna, lediga klänningar iaf. Bor i klänningarna, underbart skönt.
Är det någon mer som har fått sammandragningar? Tycker det känns lite läskigt även om jag vet att många har det.
Här har det blivit en tydlig liten kula nu, skönt att inte bara se tjock ut🙈
Har också mycket sammandragningar! Men också tydligare rörelser nu, dock varierar det en del från dag till dag än så länge. Igår lyckades äntligen min sambo känna första ?buffen?. Första barnet för honom så han har verkligen längtat och tyckte det var så coolt😍
Hur mycket sammandragningar har ni? Har haft en del idag vilket känns lite oroligt. Är utomlands men ska prata med min bm så fort jag kommer hem.