Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Alltså WOW
Idag kom den riktiga buffén som jag, min sambo och dotter fick chansen att känna på magen! riktigt häftigt att alla fick känna den lilla röra sig runt där inne 😊 går in i v18 imorgon
Jag har haft jobbigt mensliknande värk sedan igår morse. Gör mig orolig, lite har jag känt tidigare men inte så mycket som nu. Har någon annan erfarenhet av det?
Alltså WOW
Idag kom den riktiga buffén som jag, min sambo och dotter fick chansen att känna på magen! riktigt häftigt att alla fick känna den lilla röra sig runt där inne 😊 går in i v18 imorgon
åh vad kul! Längtar tills vi kan känna. Jag har lite vaddering på magen om man säger så! Haha! Så det kan nog ta lite tid tyvärr.
På torsdag ska vi äntligen på RUL!
Vi hade tänkt vänta att berätta för barnen tills dess men då de bor här varannan vecka så ska vi berätta redan på måndag när de kommer.
så spänd och nervös på hur de ska ta det.
Vi har inte bestämt oss för om vi ska ta reda på kön heller. Jag har ett barn sedan innan och med det barnet tog vi inte reda på kön. tyckte det var så spännande att få vänta. Men jag börjar känna mer och mer att jag vill veta denna gång!
Av någon anledning lyckas jag inte citera. Nu har mensvärken lättat lite men ersatts med ett tryck neråt. Blir såklart orolig igen. Alltid är det något
Spännande med rul! Vi har också vårt på torsdag och ska ta reda på kön. Gjorde inte det första graviditeten men andra och nu gör vi det nog mest för syskonen som vill veta
Av någon anledning lyckas jag inte citera. Nu har mensvärken lättat lite men ersatts med ett tryck neråt. Blir såklart orolig igen. Alltid är det något
Spännande med rul! Vi har också vårt på torsdag och ska ta reda på kön. Gjorde inte det första graviditeten men andra och nu gör vi det nog mest för syskonen som vill veta
Här är det drygt 2 veckor kvar till rul, segt.
tänker kolla kön, gjorde inte det med första, men om detta är en kille behöver jag klura rejält på namn...
vad har ni för namn ni funderar på?
Känner inget just nu, mer än massa bubbel i magen häromdagen men det var för högt upp för att vara bebis. Förra gången kom det igång ordentligt 18+5 så har lite tid kvar innan det kommer kännas rejält, har moderkakan i framvägg så det hindrar ju lite..