Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Idag gjorde vi KUB och allt såg bra ut, äntligen kan vi pusta ut lite😊
Bebisen ville inte riktigt samarbeta så fick upp och skaka lite så den ville visa sig😂 Vi fick låg sannolikhet, 1: 20 000
Var så sjukt att se en bebis där inne med armar och ben som sprattla, blev chockad. Vi vart flyttade 1 dag bara så bf 22/11 men hon sa att det kunde ändra sig till vi gör RUL också.
Idag gjorde vi KUB och allt såg bra ut, äntligen kan vi pusta ut lite😊
Bebisen ville inte riktigt samarbeta så fick upp och skaka lite så den ville visa sig😂 Vi fick låg sannolikhet, 1: 20 000
Var så sjukt att se en bebis där inne med armar och ben som sprattla, blev chockad. Vi vart flyttade 1 dag bara så bf 22/11 men hon sa att det kunde ändra sig till vi gör RUL också.
Åh vad skönt. Härligt att se den lilla! Och skönt med lägsta sannolikhet!👌🏻
då kan du gå in i helgen med en härlig känsla!😊☀️
Åh vad skönt. Härligt att se den lilla! Och skönt med lägsta sannolikhet!👌🏻
då kan du gå in i helgen med en härlig känsla!😊☀️
Jag skickade in mina ultraljudsbilder för skoj skull till några nub-experter. Fick tillbaka att Det är en flicka, blir intressant att se om det stämmer. De har ju ändå 50% chans att gissa rätt och deras omdömen var rätt bra. Tror ni på den teorin?
Jag har fått alla provsvar nu, inga avvikelser på bebis!
Däremot är mina järndepåer dåliga som vanligt, ändå har jag under längre tid tagit järn. Men ska öka på dosen till 100mg. Min mage har inte klarar det tidigare, men apoteket lurade på mig durofreon och sa att den är mildare än Niferex. Någon som har erfarenhet om det stämmer?
Kub-test UL idag. Och där sprattlade det runt en liten en med ett hjärta som slog.
sån otrolig lättnad!
Allt såg bra ut och t21 fick jag 1:5800 på, vilket känns jättebra, de övriga var lägsta risk.
Så liten var den nog inte heller, blev flyttad till bf 16/11(från 21e).😊
Har köpt niferex då järnvärdet normalt sett ligger lågt
och jag skulle börja äta redan nu.
Hur har ni det?
Kub-test UL idag. Och där sprattlade det runt en liten en med ett hjärta som slog.
sån otrolig lättnad!
Allt såg bra ut och t21 fick jag 1:5800 på, vilket känns jättebra, de övriga var lägsta risk.
Hur har ni det?
Åh vad skönt, lycka!😍 Och fina resultat också! Helt okej att bli flyttad åt det hållet ju😊
Vi fick svar på NIPT förra veckan och allt såg fint ut. Så nu har vi så smått börjat berätta om nyheten.
För övrigt har illamåendet lättat något, vissa dagar iaf och med hjälp av tabletter. Tröttheten är densamma dock, längtar så till att få lite mer energi. Mitt järnvärde låg ok så ska börja med järntabletter v 20.
Hoppas du kan slappna av och njuta ordentligt av graviditeten nu🥰
sån otrolig lättnad!
Hur har ni det?
Åh vad roligt!! Skönt för er att kunna slappna av nu och njuta!
Jag mår ändå okej förutom den där tröttheten och huvudvärken som hänger över mig. På sistone har jag haft väldigt lågt blodtryck så har varit mer yr än vanligt. Försöker slappna av nu och inte tänka så mycket så kanske tiden till RUL går fortare.
Glad för er skull🥰
Tack tjejer! Ja det känns så skönt. Gud vad jag grät. Kunde ju knappt se bilden på ul 😅
Ja tröttheten sitter i här också. Illamåendet över. Yrseln har börjat lätta också men kan komma nån gång ibland.
Ja nästa anhalt RUL.
berättade för sonen att mamma har bebis i magen, nu går han och säger att han har bebis i magen😅(han är 2)
Tyvärr hann jag komma till vecka 14, sedan fick jag missfall 💔 Då hade vi sett hjärtat slå I vecka 10. Är förkrossad..
Nu börjar vi om igen. :(