Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Vi har rul den 26e tror jag.😃
jag tror jag vill kolla denna gången. Min bror ska också få barn och har kollat kön så tänkte det kan vara bra så vi kan fördela kläder som finns i familjen bra.
Jag hade ingen riktig känsla förra gången. Ville ha en tjej då och tänkte att bara därför är det säkert en pojk. Men precis när barnet kommit ut och de sa att vi måste ju se vad det är, då tänkte jag: varför då, det är klart det är en pojke, det behöver vi inte kolla på.😅
Jag gick inte upp så mycket förra gången och hade nog typisk pojkmage.
Kan tillägga att denna gången har jag verkligen ingen önskan om kön. Hade varit kul med en tjej så det blir en av varje, men också jättekul för sonen med en lillebror. 😊
Kan tillägga att denna gången har jag verkligen ingen önskan om kön. Hade varit kul med en tjej så det blir en av varje, men också jättekul för sonen med en lillebror. 😊
Skönt att höra att det inte bara är mitt midjemått som blivit större! Mycket är svullnad, byxorna går på när jag har vaknat men sedan sväller magen och då skulle jag nog kunna skjuta knappar.
Jag har sett framemot ultraljudet idag, men nu när det är så nära så börjar jag bli väldigt nervös för att något ska vara fel...
Skönt att höra att det inte bara är mitt midjemått som blivit större! Mycket är svullnad, byxorna går på när jag har vaknat men sedan sväller magen och då skulle jag nog kunna skjuta knappar.
Jag har sett framemot ultraljudet idag, men nu när det är så nära så börjar jag bli väldigt nervös för att något ska vara fel...
Det gick jättebra på ultraljudet och allt ser väldigt fint ut. Den lilla hade fullt upp, slog runt 180 grader, klappa händer och vinkade för fullt. Alla delar satt på plats och nackspalten såg Perfekt ut. Storlek och allt stämde också.
det Blev många fina bilder som hon skrev ut till oss, har inte varit med om att de skriver ut så många tidigare. Sköterskan som gjorde ultraljudet var helt underbar!
Jag är så glad, ska bli kul att visa bilderna för barnen hemma!
Det gick jättebra på ultraljudet och allt ser väldigt fint ut. Den lilla hade fullt upp, slog runt 180 grader, klappa händer och vinkade för fullt. Alla delar satt på plats och nackspalten såg Perfekt ut. Storlek och allt stämde också.
det Blev många fina bilder som hon skrev ut till oss, har inte varit med om att de skriver ut så många tidigare. Sköterskan som gjorde ultraljudet var helt underbar!
Åh vad härligt!! Vad mysigt att visa för barnen, har ni redan berättat för dem eller blir det nu?
behövde ni inte betala för bilderna?
Hej! Gravid första gången, bf 29 nov . Skulle gärna gå med i Facebook-gruppen, kan någon skicka länk?