Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Tyvärr hann jag komma till vecka 14, sedan fick jag missfall 💔 Då hade vi sett hjärtat slå I vecka 10. Är förkrossad..
Nu börjar vi om igen. :(
åh jag beklagar.
så tungt när ni sett den i v10 också.
Skönt att ni känner att ni kan börja om iallafall, men kom ihåg att det är ok att vara ledsen ett tag också.❤️
Hej
Jag har bf 15/11 och det är vårt första barn. Min partner och jag har ett långdistansförhållande, men vi hoppas att han ska kunna vara närvarande vid förlossningen.
Jag är idag 14+5, så jag har sedan en tid hunnit vänja mig vid tanken på att bli mamma. Var på UL i vecka 12+1, och allt såg bra ut. KUB gav oss 1:20000 vilket var en otrolig lättnad då jag är 36 år gammal.
Jag har haft en oförskämd lätt graviditet hittills. Inget illamående, dock trötthet i början av graviditeten och den tröttheten börjar komma tillbaka nu. Energin tar slut så fort!
Tyvärr hann jag komma till vecka 14, sedan fick jag missfall 💔 Då hade vi sett hjärtat slå I vecka 10. Är förkrossad..
Nu börjar vi om igen. :(
Hej
Jag har bf 15/11 och det är vårt första barn. Min partner och jag har ett långdistansförhållande, men vi hoppas att han ska kunna vara närvarande vid förlossningen.
Jag är idag 14+5, så jag har sedan en tid hunnit vänja mig vid tanken på att bli mamma. Var på UL i vecka 12+1, och allt såg bra ut. KUB gav oss 1:20000 vilket var en otrolig lättnad då jag är 36 år gammal.
Jag har haft en oförskämd lätt graviditet hittills. Inget illamående, dock trötthet i början av graviditeten och den tröttheten börjar komma tillbaka nu. Energin tar slut så fort!
Välkommen hit!
jag har bf 16/11 enl ul.
Vilket fantastiskt bra resultat på kub! Vad skönt. jag hade ca 1:5800 på t21 och 1:20000 på de andra så det kändes väldigt skönt(40 år).
och skönt att du sluppit illamåendet, mitt har lättat precis. Men tröttheten är kvar här. Hoppas den släpper snart.
För mig är det andra barnet så magen börjar synas lite redan nu. Förra graviditeten berättade jag på jobbet i typ v25, nu får det nog bli tidigare...😅
Har du berättat för släkt och vänner?
Hur långt ifrån varandra bor ni, du och pappan?
Nån som börjat känna av nån rörelse redan nu?
Nån som börjat känna av nån rörelse redan nu?
Jag tror att jag har känt rörelser men bara väldigt diffusa. Är ju andra graviditeten så man känner igen hur de kan känna tidigt :) v15 här med.
Jag är fortfarande uppsvälld, speciellt på kvällen, och måste använda mammabyxor redan haha.. lite tråkigt då jag inte hittat några jag tycker är speciellt snygga 😅
Längtar till RUL! Nu är det inte länge kvar!
Jag tror att jag har känt rörelser men bara väldigt diffusa. Är ju andra graviditeten så man känner igen hur de kan känna tidigt :) v15 här med.
Jag är fortfarande uppsvälld, speciellt på kvällen, och måste använda mammabyxor redan haha.. lite tråkigt då jag inte hittat några jag tycker är speciellt snygga 😅
Längtar till RUL! Nu är det inte länge kvar!
Vad roligt!
Är uppsvälld efter varje måltid ungefär.. köpte hyfsat snygga Mammajeans på hm.
Har inte känt något än men hoppas att det närmar sig. Har börjat känna fladder i v 15-16 tidigare graviditeter och är i slutet av v 14 nu så inte omöjligt att det närmar sig. Så mysigt när man kan känna bebisen röra sig där inne, längtar❤️