Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Någon annan som också känner sig ?öm? i livmodern? det känns inte som den typiska växtvärken jag har känt tidigare..
Det känns mer obehagligt om byxorna sitter för hårt eller ibland när jag går/sitter snabbt. Det känns inte heller som SD..
Tack för era svar Har också läst att det kan ändras beroende på hur bebisen ligger men klart man är lite orolig när det ändras så tydligt.. skönt att höra att andra varit med om liknande.
jag försöker att hålla mig lugn till rul som är om 2 veckor.
när är det dags för er andra?
Tack för era svar Har också läst att det kan ändras beroende på hur bebisen ligger men klart man är lite orolig när det ändras så tydligt.. skönt att höra att andra varit med om liknande.
jag försöker att hålla mig lugn till rul som är om 2 veckor.
när är det dags för er andra?
Ca 3 veckor till rul. Här går tiden ganska snabbt tycker jag, v17 idag och 40% avklarat redan, vad hände?😊
Fick reda på att bebisen också är rh- så jag behöver ingen extraspruta denna gången.
Lite småtrött men annars känns det bra just nu, magen börjar redan synas, får se om den går att dölja ända fram till rul. Men lite skönt att den kommer, då kanske det kommer synas att jag är gravid i sommar när jag har bikini istället för att jag bara ser lite tjock ut som nu.😅
Ca 3 veckor till rul. Här går tiden ganska snabbt tycker jag, v17 idag och 40% avklarat redan, vad hände?😊
Fick reda på att bebisen också är rh- så jag behöver ingen extraspruta denna gången.
Lite småtrött men annars känns det bra just nu, magen börjar redan synas, får se om den går att dölja ända fram till rul. Men lite skönt att den kommer, då kanske det kommer synas att jag är gravid i sommar när jag har bikini istället för att jag bara ser lite tjock ut som nu.😅
Håller med dig! det har gått så sjukt fort denna gång. (andra barnet).
Måttet runt min mage har ökat REJÄLT men har bara gått upp 1 kg. Dock så ser jag bara tjock ut. Jag har nyligen gått ned ca 40kg Så där är ganska mycket ?mjukt? på magen som nu ser så stort ut igen. Jag som äntligen börjat bli lite platt. Hoppas på en fin gravidmage i sommar så att jag Inte bara ser tjock ut igen
Min sambo säger ?hur kan du bry dig? men jag hade ju så gärna haft en fin gravidmage denna gång då jag förra graviditeten vägde typ 20-25 kg mer än nu. klart man drömmer om fina klänningar och att det faktiskt SYNS att man är gravid denna gång!
kommer ni andra att boka in gravidfotografering? Jag fota i stort sätt ingenting alls första graviditeten men funderar på det denna gång. Eller att be sambon fota
Jag har haft jobbigt mensliknande värk sedan igår morse. Gör mig orolig, lite har jag känt tidigare men inte så mycket som nu. Har någon annan erfarenhet av det?