Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Åh vad härligt!! Vad mysigt att visa för barnen, har ni redan berättat för dem eller blir det nu?
behövde ni inte betala för bilderna?
Barnen vet redan pga mitt mående.
jag tror att vi fick 10 bilder, gratis. Hon var så upprymd och tyckte att vi skulle ha dom 🙂 Nästa ul bli hos samma, ser framemot det.
Barnen vet redan pga mitt mående.
jag tror att vi fick 10 bilder, gratis. Hon var så upprymd och tyckte att vi skulle ha dom 🙂 Nästa ul bli hos samma, ser framemot det.
Wow vad snällt.😃
Ja njut nu. och sen får du börja räkna ner till när man känner första rörelserna och nästa ul.
Är precis som du, nu när det börjar närma sig blir jag mer nervös. Är ju dessutom några veckor sedan jag såg hjärtat slå nu också. Men ser fram emot att se den lille igen.😊
Hej alla!
Den 28.3 var vi på ultraljud, var i vecka 12. Men tyvärr hade babyn dött i magen i vecka 8+6? så för oss blir det ingen november bebis. 🙁
Har landat i det hela nu efter piller för missfall. Men har mått så dåligt över det, men försöker tänka att det var säkert bäst sådär eftersom det hände.
Lycka till åt er alla andra! ❤️
Hej alla!
Den 28.3 var vi på ultraljud, var i vecka 12. Men tyvärr hade babyn dött i magen i vecka 8+6? så för oss blir det ingen november bebis. 🙁
Har landat i det hela nu efter piller för missfall. Men har mått så dåligt över det, men försöker tänka att det var säkert bäst sådär eftersom det hände.
Hej alla!
Wow vad snällt.😃
Ja njut nu. och sen får du börja räkna ner till när man känner första rörelserna och nästa ul.
Är precis som du, nu när det börjar närma sig blir jag mer nervös. Är ju dessutom några veckor sedan jag såg hjärtat slå nu också. Men ser fram emot att se den lille igen.😊
Hej alla!
Beklagar!❤️
vet hur det känns, jag gick igenom samma förra året, upptäcktes v13, avstannat 9+0. Ta tabletterna var vidrigt, mest psykiskt, att ta ut nåt som jag ville skulle fortsätta finnas. Samtidigt som jag bara ville bli av med det och nollställa kroppen.
Ja, den klena trösten är att det var något fel, det hade aldrig klarat sig, och hellre nu än om en månad eller tre månader till, men helst hade man ju fått missfall direkt i V5 så man knappt märkt det. Tankarna är många.
bryt ihop, och försök igen när du orkar. Tillåt dig att känna.❤️
Fått tid för KUB den 25/5, känns som en evighet tills dess. Kommer då vara i vecka 13+3, är det någon mer som gjort KUB så sent?
Fått tid för KUB den 25/5, känns som en evighet tills dess. Kommer då vara i vecka 13+3, är det någon mer som gjort KUB så sent?