Inlägg från: helstanonym89 |Visa alla inlägg
  • helstanonym89

Bf november

Hej! 😊

Jag plussade i slutet av februari och har bf 10 november om inte komma de ultraljud säger annat! 
    Mitt andra barn, mitt första barn är 15 år så det blir stor åldersskillnad? nån annan som har det så?

• helstanonym89
    1 nov Karrobruden, 33år, tredje barnet
    6 nov, Andromeda326, 32 år, andra barnet
    7 nov, Novemberbebis23, 40 år, första barnet
    9 nov Humlan22, 32 år, andra barnet
    10 nov, helstanonym89, 34 år, andra barnet
    10 nov, Emma, 37 år, femte barnet
    17 nov, jippi1234, 32 år, andra barnet 
    19 nov, Nellygirl93, 30 år, första barnet
    21 nov, Maymom, 40 år, andra barnet
    21 nov, Myyran, 24 år, andra barnet
    22 nov, garderobsblomma, 31 år, första barnet
    24 nov, Storken23, 31 år, första barnet
    24 nov, Barnlängtan2021, 29 år, andra barnet
    24 nov, Blåbärsris123, 43 år, fjärde barnet
    24 nov, Loviisa92, 31 år, första barnet
    27 nov, Cocachins, 35 år, andra barnet
  • helstanonym89

Jag mår så bra nu plötsligt?? läser att andra också gör det? jag vill ju ha lite symtom iaf! Enda jag har nu är ömma bröst och superkänsliga bröstvårtor vilket ju är bra symtom?
    men illamåendet är som bortblåst! Jag är så rädd för ett MA fast jag aldrig haft vad jag vet.
    det är 15 år sedan jag fick mitt första barn och det är verkligen inte alls lika! Då mådde jag illa till v 21. Har inte fått nån mage ännu heller men det är så tidigt ändå. i vecka 9 +2. så jag räknar inte ens med att det ska varken synas eller känna av fosterrörelser ännu? men man blir ju orolig? om man ätit fel eller nåt, lyft fel, gymmat fel, rört på sig för lite etc! Önskar bar jag fick gå på UL snart!

• helstanonym89

Hej alla! 

Den 28.3 var vi på ultraljud, var i vecka 12. Men tyvärr hade babyn dött i magen i vecka 8+6? så för oss blir det ingen november bebis. 🙁

Har landat i det hela nu efter piller för missfall. Men har mått så dåligt över det, men försöker tänka att det var säkert bäst sådär eftersom det hände. 

Lycka till åt er alla andra! ❤️

Svar på tråden Bf november