Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Någon som har erfarenhet av att vara magsjuk/matförgiftad i samband med gravid. Varit så dålig inatt och orolig att det påverkat bebis
Någon som har erfarenhet av att vara magsjuk/matförgiftad i samband med gravid. Varit så dålig inatt och orolig att det påverkat bebis
Jag är så larvig.. I tisdags hos BM tog hon ett cellprov och sedan dess har jag blödit sparsam men igår och i dag lite mer. Ringde eftersom jag blev orolig till 1177 men hon sa avvakta. Kommer att ringa BM och kvinnokliniken idag. Vet att det kan blöda men har inte blödigt en droppe fram tills nu och jagar upp mig något katastrofalt .. Det känns som ingen lyssnar på mig.. Det är så jobbigt!
Tack snälla för era svar! Åkte in till vårt lasarett inatt då jag vaknade av stark smärta i underlivet och i magen. Blödde bara sparsamt men man ska ju åka vid smärtor i magen . Jag var orolig men de trodde samma som ni ang blödningarna och sa att smärtan troligtvis var växtvärk.. Ska kontakta gyn motagningen på måndag så ska de göra ett ultraljud så att jag får se att allt är väl. Inte lätt alltid att vara gravid ❤️.