Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Vilken vecka har ni RUL?
Jag räknade fram att mitt blir vecka 22 (21+3), känns sent.
Om hon kan se kön så vill jag veta, är för nyfiken för att låta bli!
Elsy:
Har du testat att sitta lite framåtböjd? Så att magen blir lite klämd? När jag har suttit så har jag känt något svagt som jag tycker mig påminna om rörelser, men som tidigare nämt så det är det väldigt diffusa rörelser. Snart kommer det nog igång lite mer, och starkare!
Ni som inte vet kön ännu, ska ni ta reda på det eller vänta till förlossningen? 😀
Jag kände min bebis ganska tydligt i 2-3 veckor. I slutet verkligen regelbundet. Senaste 3 dagarna ingenting. är i v 18 (17+1) Fler som haft/har det så?
Jag kände min bebis ganska tydligt i 2-3 veckor. I slutet verkligen regelbundet. Senaste 3 dagarna ingenting. är i v 18 (17+1) Fler som haft/har det så?
Jag hoppas att vi ska få veta könet på RUL som vi har om drygt 3 veckor. Jag har en känsla att det ska komma ännu en till flicka till familjen, så vi får se om magkänslan stämmer eller inte hehe
Jag blev lite förvånad när jag ställde mig på vågen idag. Förra veckan när jag vägde mig hade jag gått upp 4kg sedan jag blev gravid. När jag väger mig idag är det 2kg mindre. Kan det ha varit samling av vätska förra veckan? 2kg upp och ned på en vecka känns märkligt.
Jag blev lite förvånad när jag ställde mig på vågen idag. Förra veckan när jag vägde mig hade jag gått upp 4kg sedan jag blev gravid. När jag väger mig idag är det 2kg mindre. Kan det ha varit samling av vätska förra veckan? 2kg upp och ned på en vecka känns märkligt.
Tack, då kanske det är som det ska då.
Mitt illamående är mycket bättre nu än vad det var tidigare, det värsta gick över i vecka 13?14. Men det kan komma utan förvarning när jag äter vissa saker, för en dag sedan drack jag ett glas juice och kräktes ut i vasken på en gång. jag jobbar även skift och sent på kvällar och nätter kommer illamåendet när det blir för stort hopp mellan måltider.
Någon annan som också känner sig ?öm? i livmodern? det känns inte som den typiska växtvärken jag har känt tidigare..
Det känns mer obehagligt om byxorna sitter för hårt eller ibland när jag går/sitter snabbt. Det känns inte heller som SD..