Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hur mycket sammandragningar har ni? Har haft en del idag vilket känns lite oroligt. Är utomlands men ska prata med min bm så fort jag kommer hem.
Hur mycket sammandragningar har ni? Har haft en del idag vilket känns lite oroligt. Är utomlands men ska prata med min bm så fort jag kommer hem.
Jag ska på ultraljudet idag och är så nervös.
min dotters allra högsta önskan är att få en lillasyster, jag kommer att krossa hennes hjärta om det är en till Lillebror. Men jag försöker förbereda henne lite mentalt på olika sätt.
Jag ska på ultraljudet idag och är så nervös.
min dotters allra högsta önskan är att få en lillasyster, jag kommer att krossa hennes hjärta om det är en till Lillebror. Men jag försöker förbereda henne lite mentalt på olika sätt.
Hur gick det?
Här såg RUL bra ut och det var med största säkerhet en pojke.💙
Hur gick det?
Här såg RUL bra ut och det var med största säkerhet en pojke.💙
Var på RUL idag och allt såg bra ut sån lättnad! Fick veta att det blir en lillasyster och att moderkakan är i framvägg så lär nog ta ett tag till innan jag får känna några rörelser. Men är så glad att allt såg bra ut och att kunna låta mig själv njuta lite av denna graviditet nu🤩
Vi hade ett namn om det skulle blivit en pojke men jag är så dålig på tjejnamn med dottern ändrade vi namnet när hon va några månader för det kändes så fel så hoppas på att vi hittar något som känns bra innan lillasyster kommer😅
RUL idag och allt såg fint ut, högst sannolikt en liten pojke 💙
Vi är så glada och längtar.
Vi blev även flyttade i datum till 18/11, innan hade vi 22/11
Härligt att höra att det gått bra för er andra på RUL