Pea593 skrev 2023-04-20 10:25:41 följande:
Iseeyou: Å va skönt att plussa redan på ruvardag 6 och slippa gå och fundera. Jag är på dag 6 nu men törs inte testa. Är så rädd att bli besviken.
Fick du starkt plus då?
Jag har känt både mensvärk och brännande/svidande känsla i ryggslutet i ett par dagar. Och väldigt svullen om magen. Men antar att det är progesteronet som spökar. Inga andra symtom. Sen känner man ju efter nåt galet så jag vet inte vad som är vad längre.
Tänkte kanske tjuvtesta på lördag. På RD8 för det är dagen innan BIM. Men vet inte om jag törs.
Nu hoppar jag bara in i er konversation, men det är i förhoppning att ge lite hopp!
Under min första ivf fick jag precis som du två dugliga embryon. Ett färskförsök med 2 dagars som inte tog sig sedan ett frysförsök med 5dagars i stimulerad cykel. Hade inga känningar och testade extremt svagt på vanlig sticka från RFSU på testdagen, ruvardag 11 eller 12. Testade sedan med digitalt som visade gravid och följde sedan med digitala. När det borde visat gravid 3+ veckor visade det gravid 2-3 veckor. Men nu sitter jag här med en liten kille i famnen! Så ge inte upp hoppet!