Flash Gordon skrev 2022-11-21 06:57:11 följande:
Det hjälper inte din argumentation att försöka sätta negativa epitet på mig. Jag har fortfarande inte kallat dig någonting alls eftersom jag visar dig respekt. Trots att du återigen går till personangrepp och kallar mig "högerpopulist".
Vad ska vi gör åt den saken tycker du?
theotherone skrev 2022-11-10 22:19:35 följande:
Jag tänker fortsätta kalla åsikten att oliktänkande ska rensas bort som obehaglig.
Fast nu är det ju inte det som det handlar om. Du låtsas att jag säger något annat än det jag säger och argumenterar emot dina egna påhitt - inte mot det jag faktiskt säger.
Det jag ger uttryck för är att aktivister inte borde få agera inom myndigheter. Du kallade detta "obehagligt".
Jag har inte sagt ett ord om "oliktänkande".
Det är möjligt att du missförstod vad som faktiskt stod i det jag skrev men nu har jag förklarat det tydligt nog, tycker jag.
Jag TROR dock inte att du missförstod - du verkar smartare än så - alltså återstår att du med flit försöker vränga mina ord. Det skulle gå hand-i-hand med dina återkommande personangrepp.
Bara en grej: andra signaturer här på FL ägnade åratal åt att kalla mig (och andra) saker. Det enda de fick ut av det är att folk slutat läsa och bry sig om vad de skriver så förolämpa inte folk allt för länge om du vill bli tagen på allvar.
Men dutten då. Du vill inte kallas högerpopulist fast dina inlägg med SD-vurmeri och Putinpropaganda skriker av högerpopulism/extremism. Men kalla andra för "idioter" i tid och otid...Det var extremt länge sedan folk slutade ta dig på allvar. Folk ser dina inlägg och doserar ut bekämpningsmedel mot social röta.