Anonym (jaha) skrev 2022-12-12 12:27:38 följande:
Att inte hålla med TS här absolut hit eftersom du verkar anse dig ha rätt att avgöra vad andra får eller inte får skriva.
Nope det är absolut inte trams eftersom det är ganska stor skillnad på att säga "jag håller inte med dig om vad du skriver för att...argument".... och säga... "sådär får du inte skriva".
I det första fallet ger du din syn på saker men accepterar att andra inte tycker som du, det man normalt kallar för en diskussion. I det andra fallet ger du dig själv rätten att avgöra vad andra får eller inte får skriva baserat på dina egna subjektiva åsikter.
Jo det är trams som du hittar på, för jag har inte skrivit någonstans det du påstår, att andra inte får skriva något, utan jag säger emot det andra skriver och jag har lika stor rätt att skriva vad jag vill som du har. Tål du inte att jag inte tycker som du då, enligt ditt eget resonemang.
Och det spelar ingen roll ifall jag inte håller med TS om att han borde stanna, för han frågade inte om det, det är inte vad tråden handlar om. Utan det TS frågar är: Hur ska jag göra nu om jag vill stanna hos min fru?