Soryu skrev 2022-09-13 22:16:22 följande:
Hehe. Jo, jag brukar uttrycka mig försiktigt. Jag tycker också det är total idioti men formellt sett går det att göra utan att det utgör tjänstefel eller så. Tyvärr.
Låter helt galet helt klart., men vet det skett och det ar med i min initiala källa om att loperamid faktiskt går in i blodet, men har stora svårigheter att passerar blod-->hjärnbarriären.
janusinfo.se/nyheter/nyheter/2019/loperamidanvandsimissbrukssyfte.5.3cfa3d2a168e0fe850998f50.htmlAnonym (....) skrev 2022-09-13 07:31:38 följande:
Jag vet vad jag har skrivit, så för min del behöver du inte citera varje inlägg. Du däremot verkar inte komma igåh vad du själv skrivit, svart på eller vad andra svarar dig på. Du bör istället läsa dina egna inlägg noga.
Och nej, det var inget ad hominem. Släng dig inte med uttryck du inte behärskar. Det är vara töntigt.
Det ts ska göra är att ta kontakt med vården och få hjälp med nedtrappning, om hon* inte klarar det själv.
*han
13 stycken ad hominem räknar jag till om jag är snäll, är jag inte snäll så kommer det upp i runt 20 ad hominem..
Men det är du du du du du du du du du du du du du och åter du, och det kallar du inte ad hominem när DU diskuterar min person över ämnet?
Och ad hominem är när du fokuserar på min person och inte ämnet, och vem har undvikt saklighet mer än du i denna tråd?
Anonym (....) skrev 2022-09-13 22:22:39 följande:
Finns ingen seriös läkare som behandlar loperamidmissbruk med metadon eller buprenorfin.
Du verkar inte veta något ting ämnbet, länken kom tidigt i tråden, här har du den igen och denna gången är det inte om att loperamid har stora svårigheter att passera blod-->hjärnbarriären, utan denna gång metadonbehandling. för loperamidmissbruk.
Man inser du bara är här för mig och alla ad hominem, och sen hur lite du vet om ämnet är beklämmande.
Så jag antar en ad hominem till istället för diskutera sak?
Vi andra håller på med saklighet och stöttar och hjälper TS, varför du förstör TS tråd är en gåta, tycker du så illa om mig att trampa över andra människors problem rör dig inte i ryggen?