Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Dimor

klyban skrev 2022-09-01 16:50:24 följande:
    Helt garanterat skulle jag säga.
    Anonym (Flyktig själ) skrev 2022-09-01 15:36:53 följande:
    Jag fattar inte. Blir man hög av dessa tabletter? Jag tar dessa i hög utsträckning pga en tarmsjukdom. Jag har aldrig känt att jag vill ta dessa.

En del kan känna av dom, loperamid har MYCKET MYCKET stora problem att gå över blodhjärnbarriären, men på en del verkar en överdriven mängd få en buzz.
    Vet inte dock, har aldrig träffat någon mer än på internet som påstått detta, kanske är bara skitsnack också, men det är vad en del påstår.

Med din nyfunna insikt om detta, kommer få dig inse något om du äter hela tiden för din tarmsjukdom och har uppehåll.
    Och äter du inte varaktigt för din tarmsjukdom, så är inte heller detta ett problem.

Innan jag operera bort gallblåsan så åt jag såna här, inte heller märkte jag något, men inte heller åt jag de alltid och varje dag, men rätt ofta.

Nej, man blir inte hög på Dimor! Det fungerar inte på samma sätt som andra opiater då inte tas upp av blodbanan. Måste alltid skriva en massa felaktigheter?!
  • Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-03 15:39:13 följande:
    Det blev tyst inser man.
    Anonym (Anon) skrev 2022-09-01 22:16:02 följande:
    De beroendeframkallande funktionerna är väldokumenterade, både för mig personligen och genom fallstudier internationellt. Jag lämnar diskussionen om passage över bhb, det finns också sätt att öka tillgängligheten. Kort sagt så smiter mer igenom ju mer man tar, men biverkningarna blir desto värre. Ett tips är att aldrig prova, det verkar vara väldigt individuellt huruvida man får Centrala effekter, men beroende blir man.

jag testade både nedtrappning och ct, för mig var det enklare att bara klippa Rakt av. Du kommer ha några jävligt jobbiga nätter, men det går över. Håll fokus på friheten efteråt, du slipper skammen att stå på apoteket dag ut och dag in och känna dig som en knarkare. Det fängelset önskar jag ingen, det är den riktiga baksidan med det här. När du väl är igenom den akuta fasen kommer den postakuta abstinensen, det kommer och går i vågor. Jag tänkte mig att jag föddes på nytt och lärde mig att leva mitt liv från scratc. började träna, äta rätt, spendera mindre tid med mobilen osv. Allt för att skapa rutiner för att inte trilla dit igen. Det svåra är inte att sluta, det är att inte börja igen, är en gammal sanning. Men det kommer att vara över - och antagligen vara lättare än du föreställer dig.  

En fråga jag aldrig ställt eller sett, vad är det i opioder/opater som är beroendeframkallande, för med loperamid finns de som inte känner av det alls.

Så det måste vara någon funktion den stör och gör kemiskt beroende.

Har själv använt en del loperamid, men inte nära dessa mängder, utan två när det var som värst, sen tog jag bort gallblåsan och det problemet varit marginellt sedan dess.
    Men miss de var effektiva nån dag, sen inte, och då blev det så att jag endast tog dom när man var i måste situationer.

Ja, skillnaden mellan oss två är att jag har ett liv utan för fl. Och jag inser att du inte är en person som det går att diskutera med och att du aldrig kommer inse, förstå eller erkänna dina fel. 
  • Anonym (....)

Nej, det syns inte på de drogtester de tar på arbetsplatser. 

• Anonym (....)
    Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-03 20:42:36 följande:
    Okej. Men finns de på något drogtest överhuvudtaget?
    Man kan se koncentrationen av läkemedel i blodet via ett blodprov. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Hjälpinöd) skrev 2022-09-03 21:21:50 följande:
    Okej. Men vi ska lämna både urinprov och blodprov så betyder de att dom kommer upptäcka de då? Och hur blir det isåfall?
    Nej, inte med de proverna. 
  • Anonym (....)

Anonym (D-test): Det är aldrig arbetsgivare som gör tester, oavsett om det är urinprov eller blodprov. De hyr in professionell personal som har kompetans att ta venprover (blodprover) på ett säkert och trygt sätt.

• Anonym (....)

Anonym (D-test): Finns många arbetsgivare som har årliga drogtester på sin personal. Vanligast är nog dock enbart urinprov. 

• Anonym (....)

Klyban: Och ändå så får du aldrig till det rätt....

• Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-05 15:40:50 följande:

Sakligheten dikterar fortfarande jag har rätt, och ingen saklighet du gett har visat sig berätta att jag skulle ha fel i det allra minsta.

Så tills din saklighet kommer som berättar jag har fel, så står vi här med att jag har rätt och du visste inte bättre.
    Och man inser också att du ENDAST var här för min skull och att du kommentera något du inget visste om.

Men först får du börja med sakligheten förklara vad som inte blev rätt, för det saknas nu och kommer ingen saklighet så finns det bara jag som har rätt av oss två.
    SÅ kommer denna saklighet snart?
    För det är jobbigt att alltid ha rätt.

Anonym (....) skrev 2022-09-05 14:36:06 följande:
    Anonym (D-test): Finns många arbetsgivare som har årliga drogtester på sin personal. Vanligast är nog dock enbart urinprov. 

Mer och mer går över till salviprov, då urinprov inte kan påvisa att du är onykter eller inte, bara påvisa metaboliter och dessa är icke psykoaktiva och metaboliter är enligt lag inte nog för ge en drograttfylla, det kan endast blodprov ge och samma gör att mer och mer arbetsgivare övergår till en säkrare metod att avgöra onykterhet och salivtester.(Inte heller dom är precisa nog, men bra mycket bättre än urinprov att avgöra onykterhet.)

Detta har jag lärt mig i verkligheten och inte på FL.

Som jag sa, och ändå så får du aldrig till det rätt... 
  • Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-06 06:56:43 följande:

Din saklighet är inte existerande för detta, och det innebär per automatik jag hade rätt.

Mitt inlägg är inte menat som sakligt. 
Svar på tråden Dimor