BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Vet inte vad min cykel håller på denna månad!! Är inne på cd16 idag. Fertilitetsmonitor har hittills visat "låg", går hade jag starkast lh-sticka men ej positiv. Så appen räknar med äl idag då lh-stickan var svagare idag.. men vet inte riktigt om så är fallet, det enda jag vet är att jag hade äggviteflytningar sent på kvällen på cd14.
Vi har inte lyckats få till mys än, så håller tummarna att vi lyckas ikväll.
@jojjans
Härligt, typ samma för mig tror jag kommer vara fertil mellan 23-27/8 :) Hallå btw!!!!! Gå in på youtube och sök på Vitamine D and fertilit!
mind blowing. Jag har beställt hem ren D3 4000IE och skall ta en booster-dos precis Innan ägglossning och sen fortsätta med 2000IE varannan dag under graviditeten.
Jag ska ha ägglossning på söndag enligt min app men ägglossningstesten lyser nästan blanka, enligt appen får jag 0,17 som högst än, tycker de borde vara starkare vid det här laget. Men jaja maken är nöjd han får ligga massor :) och hoppas testerna ökar snart.
Jag ska ha ägglossning på söndag enligt min app men ägglossningstesten lyser nästan blanka, enligt appen får jag 0,17 som högst än, tycker de borde vara starkare vid det här laget. Men jaja maken är nöjd han får ligga massor :) och hoppas testerna ökar snart.
@jojjans
Härligt, typ samma för mig tror jag kommer vara fertil mellan 23-27/8 :) Hallå btw!!!!! Gå in på youtube och sök på Vitamine D and fertilit!
mind blowing. Jag har beställt hem ren D3 4000IE och skall ta en booster-dos precis Innan ägglossning och sen fortsätta med 2000IE varannan dag under graviditeten.