• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Längtarefternästa

Hoppar också in här. Sökte på ?bim september? och då dök inte den här tråden upp så jag kände mig som den enda som inte lyckats plussa i augusti och startade en egen tråd men då dök den här upp. Har egentligen bim 14/8 men kände idag mensvärk så jag hoppar in här och laddar för en ny månad. 

• Cocachins

Har preliminärt BIM ca 16:e sept. Har nån vecka kvar till aug mensen men är rätt säker redan nu på att den kommer komma så jag hoppar in här redan nu. 

• Jojjans

Tack och lov har min missfallsblödning redan börjat avta. blödde mycket i typ två dagar och idag väldigt sparsamt. precis som min mens. Så tror verkligen jag kan räkna missfallets första dag som dag ett.

Har varit så otroligt ledsen. Kanske inte för missfallet i sig, utan för att allt blivit som det blivit, att vi inte fick ha våran dotter här hos oss, att jag inte ens är gravid än ett år efter att vi förlorade henne. Men nu när blödningen minskat så känns det ändå lite bättre. 

äl är beräknad 25/8, men det börjar vara mer regel än undanta att den kommer 1-2 dagar sent så vi får se. Snart dags att försöka igen vilket känns positivt! Min son blev till direkt efter ett missfall utan mens emellan, så vi håller tummarna för att historien vill upprepa sig. 

• Pörny
    Jojjans skrev 2022-08-12 15:44:33 följande:

Tack och lov har min missfallsblödning redan börjat avta. blödde mycket i typ två dagar och idag väldigt sparsamt. precis som min mens. Så tror verkligen jag kan räkna missfallets första dag som dag ett.

Har varit så otroligt ledsen. Kanske inte för missfallet i sig, utan för att allt blivit som det blivit, att vi inte fick ha våran dotter här hos oss, att jag inte ens är gravid än ett år efter att vi förlorade henne. Men nu när blödningen minskat så känns det ändå lite bättre. 

äl är beräknad 25/8, men det börjar vara mer regel än undanta att den kommer 1-2 dagar sent så vi får se. Snart dags att försöka igen vilket känns positivt! Min son blev till direkt efter ett missfall utan mens emellan, så vi håller tummarna för att historien vill upprepa sig. 

Skönt att det ändå går över fort, hemskt att du ska behöva gå igenom det också :( jag håller tummarna för dig och hejjar på att det ska gå snabbt och smidigt. 
  • Jojjans
    Pörny skrev 2022-08-12 19:54:26 följande:
    Skönt att det ändå går över fort, hemskt att du ska behöva gå igenom det också :( jag håller tummarna för dig och hejjar på att det ska gå snabbt och smidigt. 

tack! håller tummarna för dig också, det får vara vår tur nu!

• Ettanvandarnamn123

Hoppar in här då jag äntligen fått min mens! Slutade med piller i juli för exakt en månad sedan, så vet inte hur många dagar min cykel är men gissar på ca 30 dagar.

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom

• Sofieodq

hoppar in här!

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom

• Pörny
    slänger in er i listan som skrivit datum :) 

hur känns det för er? Några börjar ju närma sig äl testar ni? Eller tempar? 

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom
    16/9 Cocachins

Svar på tråden BIM sept -22