BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Hoppar också in här. Sökte på ?bim september? och då dök inte den här tråden upp så jag kände mig som den enda som inte lyckats plussa i augusti och startade en egen tråd men då dök den här upp. Har egentligen bim 14/8 men kände idag mensvärk så jag hoppar in här och laddar för en ny månad.
Har preliminärt BIM ca 16:e sept. Har nån vecka kvar till aug mensen men är rätt säker redan nu på att den kommer komma så jag hoppar in här redan nu.
Tack och lov har min missfallsblödning redan börjat avta. blödde mycket i typ två dagar och idag väldigt sparsamt. precis som min mens. Så tror verkligen jag kan räkna missfallets första dag som dag ett.
Har varit så otroligt ledsen. Kanske inte för missfallet i sig, utan för att allt blivit som det blivit, att vi inte fick ha våran dotter här hos oss, att jag inte ens är gravid än ett år efter att vi förlorade henne. Men nu när blödningen minskat så känns det ändå lite bättre.
äl är beräknad 25/8, men det börjar vara mer regel än undanta att den kommer 1-2 dagar sent så vi får se. Snart dags att försöka igen vilket känns positivt! Min son blev till direkt efter ett missfall utan mens emellan, så vi håller tummarna för att historien vill upprepa sig.
Tack och lov har min missfallsblödning redan börjat avta. blödde mycket i typ två dagar och idag väldigt sparsamt. precis som min mens. Så tror verkligen jag kan räkna missfallets första dag som dag ett.
Har varit så otroligt ledsen. Kanske inte för missfallet i sig, utan för att allt blivit som det blivit, att vi inte fick ha våran dotter här hos oss, att jag inte ens är gravid än ett år efter att vi förlorade henne. Men nu när blödningen minskat så känns det ändå lite bättre.
äl är beräknad 25/8, men det börjar vara mer regel än undanta att den kommer 1-2 dagar sent så vi får se. Snart dags att försöka igen vilket känns positivt! Min son blev till direkt efter ett missfall utan mens emellan, så vi håller tummarna för att historien vill upprepa sig.
tack! håller tummarna för dig också, det får vara vår tur nu!
Hoppar in här då jag äntligen fått min mens! Slutade med piller i juli för exakt en månad sedan, så vet inte hur många dagar min cykel är men gissar på ca 30 dagar.
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
13/9 ettanvandarnamn123
14/9 Maymom
Hoppar också in! BIM 4/9 :)
16 sept
hoppar in här!
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
5/9 Pörny