BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Jag är nog benägen att hålla med dig gällande RR. Det här blir sista cykeln jag testar det, bidrottninggelen känns bra dock!
Jag känner exakt samma nu plus jag äter provera som efter lite sökande i familjelivs trådar får mig att inse att alla symptom med illamående, mensvärk efter ägglossningen och ont i äggstockarna även är biverkningar av tabletterna. Och också som du säger, förmodligen biverkning av RR
Haha så typiskt jag som trodde det ev var tecken. Kroppen är så jäkla märklig, jag trodde verkligen 100% som du säger att man var gravid för min magkänsla sa så. Sen igår kväll när insikten kom så försvann alla "graviditetssymptom" haha
Äl+4 och min kropp är galen. Har sån molvärk långt ner i magen (mensvärk men utan all utstrålning i bäcken jag brukar ha) jag är svullen som attan och täppt i näsan utan att vara förkyld. Jag hoppas verkligen att det är nått på g annars är min kropp mer galen än den brukar
Hoppas det är ett tecken på något! Min kropp har spårat en hel del också just nu och är på ÄL+6. Tror dock det är pga rosenrot och proveran MEN man kan ju hoppas på annat.
Nu har jag tagit äl-test i två dagar som ännu inte visar tecken på någon stegring (beräknad äl borde ha varit idag) så jag är övertygad om att äl kommer lite sent den här gången. Har haft lite hugg/svullnadskänsla i äggstockarna och fertilt sekret, fick till det både i tisdags och igår, men får väl fortsätta i helgen med och se vad som händer. Min bim lär iallafall skjutas upp, frågan är bara hur mycket..
Jag fick äntligen fast glad gubbe på CB digital advance igår kväll. Tog test igår morse som blinkade (hög fertil) och sen tog jag ett på kvällen vid 20.00 och då var det en fast fin gubbe (Max fertil)
Men när man fått maximal fertilitet på det digitala visas resultatet i 48 timmar och man skall Inte testa något mer denna cykel. Men om jag fick utslag igår kväll och det gäller för 48 timmar är jag bra nyfiken på när själva lossningen sker. Om det är exakt 48h är vi på Håkan Hellström konsert då och det kan bli lite dålig stämning om vi försöker få till det där? Vi fick i alla fall till det igår eftermiddag och det lär ha kommit in en hel del i livmodern för det kändes som han var uppe i magen och tryckte på hahaha ursäkta för detaljen. Så känns ändå rätt bra nu. Kanske men gång ikväll också.
@jojjans
Vilken cykeldag är du på nu? Hoppas den bestämmer sig för att släppa loss ett ägg snart
Jag fick äntligen fast glad gubbe på CB digital advance igår kväll. Tog test igår morse som blinkade (hög fertil) och sen tog jag ett på kvällen vid 20.00 och då var det en fast fin gubbe (Max fertil)
Men när man fått maximal fertilitet på det digitala visas resultatet i 48 timmar och man skall Inte testa något mer denna cykel. Men om jag fick utslag igår kväll och det gäller för 48 timmar är jag bra nyfiken på när själva lossningen sker. Om det är exakt 48h är vi på Håkan Hellström konsert då och det kan bli lite dålig stämning om vi försöker få till det där? Vi fick i alla fall till det igår eftermiddag och det lär ha kommit in en hel del i livmodern för det kändes som han var uppe i magen och tryckte på hahaha ursäkta för detaljen. Så känns ändå rätt bra nu. Kanske men gång ikväll också.
@jojjans
Vilken cykeldag är du på nu? Hoppas den bestämmer sig för att släppa loss ett ägg snart
idag är jag på CD17, har haft nån svag ömhet i magen igår och i förrgår, men inte idag. Har dock fortfarande äl-flytningar. Gissar att kroppen kämpar för fullt för att försöka ägglossa.
isåfall skulle jag försöka få till det innan konserten, eftersom dom överlever flera dagar där inne :) hellre lite innan än lite efter.
vi hoppar nog över ikväll och försöker få till det imorgon istället.
Blir inte klok på min kropp. Tror äl har skett, missade testa under två dagar. MEN jag har fortfarande haft fertila sekret som kommer och går, fick nyss och tog ett test. Tycker det borde vara svagare om äl redan skett?!
Blir inte klok på min kropp. Tror äl har skett, missade testa under två dagar. MEN jag har fortfarande haft fertila sekret som kommer och går, fick nyss och tog ett test. Tycker det borde vara svagare om äl redan skett?!
om du blev väldigt sjuk när äl skulle ha skett så kan kankse äl ha skjutits fram?
Det känns som att jag började testa för sent? Även om det första testet inte är positivt så är det betydligt starkare än dom andra.. tycker att jag haft fertilt sekret iallafall dagen efter det testet och har inte haft någon klockrent tydlig äl-känning som jag brukar ha.. får fortsätta testa några dagar till helt enkelt!
Det känns som att jag började testa för sent? Även om det första testet inte är positivt så är det betydligt starkare än dom andra.. tycker att jag haft fertilt sekret iallafall dagen efter det testet och har inte haft någon klockrent tydlig äl-känning som jag brukar ha.. får fortsätta testa några dagar till helt enkelt!
Åh det är ju så svårt att veta. Kan ju vara att din ÄL är sen? Men ett tips är att ta flera test per dag? Det kostar ju lite test, men jag har tagit 2-3 per dag vid antydan till stegring för att ha bättre koll. Jag har märkt att mina test är som starkast på kvällen ca kl 20?.
om du blev väldigt sjuk när äl skulle ha skett så kan kankse äl ha skjutits fram?
hur Mycket dvitamin skulle jag boosta kroppen med ?
hittade inte svaret igen