BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Klara1997
Jag vet inte exakt hur man ska göra. Men jag själv kommer vänta tills på onsdag innan jag Boostar. För jag vill få en stark ägglossning men jag inte att den skall komma tidigare än va den redan planerat komma. Så därför vill jag bekräfta två dagar av fertila sekret först :) Men det är bara min egen magkänsla. Jag kan ha helt fel
Barbrastreisand
Nej det har jag inte gjort tidigare :) Tar mina vanliga tillskott men ingen boost. Ska det hjälpa Implantationen på nått sätt?
Hur går det för er andra, spec ni med BIM i tidig början av september. : )
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
Här har jag faktiskt inte en aning om när BIM kan vara. Mensen är 14 dagar sen idag. Testat såklart, men inget plus. Vet inte vad som händer med kroppen riktigt. Eventuellt hade jag ägglossning i mitten på förra veckan, hade rikligare trådiga flytningar och från ena dagen till den andra helt torrt i princip. (Testade med ÄL tester den veckan men inga som blev särskilt starka alls, syntes knappt på stickan)
OM det nu mot all förmodan var ÄL då så borde jag ha BIM mitten på nästa vecka, det återstår att se. :p
Händer det inget då så kommer jag köra igång med kosttillskott för att försöka påverka och få igång ägglossningen fram tills mitt besök hos gyn slutet på september.
befinner mig i ett sådant där läge där man bara känner sig besviken på kroppen för att den inte kan fungera ?normalt?. Det tar musten ur en och därför har jag försökt att inte övertänka så mycket heller.
lycka till tjejer, följer tråden med spänning!
Hej, hoppar in här i tråden och lägger till mig i listan? Har egentligen inga större förväntningar då detta är vårt första försök, men hoppas kan man ju!
1/9 Etaj
1/9 ewcia
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
Hej, hoppar in här i tråden och lägger till mig i listan? Har egentligen inga större förväntningar då detta är vårt första försök, men hoppas kan man ju!
1/9 Etaj
1/9 ewcia
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
För mig och min man tog det sig på första försöket!
så misströsta inte!
för vår del blev det ett mkt tidigt missfall vilken är vanligt men behöver heller inte alls bli så!
Vi hade sex två ggr när mitt fertila sekret hade börjat och en gång sista dagen utav fertilt sekret och blev gravida då.
nu är vi inne på vårt andra försök
För mig och min man tog det sig på första försöket!
så misströsta inte!
för vår del blev det ett mkt tidigt missfall vilken är vanligt men behöver heller inte alls bli så!
Vi hade sex två ggr när mitt fertila sekret hade börjat och en gång sista dagen utav fertilt sekret och blev gravida då.
nu är vi inne på vårt andra försök
1/9 Etaj
1/9 ewcia
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
Idag tog jag min boosterdos på 30.000IE vet inte hur lång tid det tag för kroppen att nyttja intaget. Men är ju inne på min andra dag av Fertilt sekret