• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Muurrreeee

Jag känner ingenting ännu, beräknad ÄL på lördag.. men är på CD19 så känns som lååånga cykler? 

• Pörny
    Muurrreeee skrev 2022-08-16 15:31:40 följande:

Jag känner ingenting ännu, beräknad ÄL på lördag.. men är på CD19 så känns som lååånga cykler? 

Det är väl inte så långa, eller det beror väl på vad man jämför med :) men lördag då är du precis i början av fertila tiden, brukar du ha älkänningar? 
  • Barbrastreisand
    Pörny skrev 2022-08-16 14:48:53 följande:
    slänger in er i listan som skrivit datum :) 

hur känns det för er? Några börjar ju närma sig äl testar ni? Eller tempar? 

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom
    16/9 Cocachins
    Enligt app så är jag inne i min fertila period, äl på lördag men senaste cyklar har den alltid kommit tidigare. Tyckte jag har lite fertila sekret men inte lika mycket som jag brukar vid denna tidpunkt i cykeln. Clearblue fertilitetsmonitor visar lågt så får se om det blir en snabb stegring eller senare äl än vanligt. Denna månad är jag väldigt omotiverad haha hur går det själv?
  • Pörny
    Barbrastreisand skrev 2022-08-16 17:16:28 följande:
    Enligt app så är jag inne i min fertila period, äl på lördag men senaste cyklar har den alltid kommit tidigare. Tyckte jag har lite fertila sekret men inte lika mycket som jag brukar vid denna tidpunkt i cykeln. Clearblue fertilitetsmonitor visar lågt så får se om det blir en snabb stegring eller senare äl än vanligt. Denna månad är jag väldigt omotiverad haha hur går det själv?
    Jag har enligt app äl på söndag men kör äl-tester denna månad för att se om det stämmer mellan app/tester/känningar :) inga känningar än mer än att jag är lite sugen på att hoppa på min man :) 
  • A13xandra13

Hoppar in tidigt jag med. Bim 13 september. 4e försöket att få mitt andra barn. Jag tempar med Natural Cycles och hoppas på ett plus i september :)

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom
    16/9 Cocachins

• Maymom

Här inväntas augustimensen.
    hade låg temp i förrgår så trodde den var på väg dånen igår steg den och ingen mens i sikte. Undrar om jag hade sen ÄL, hade fertilt sekret nån dag innan. Isåfall äl på cd26...
    hade liknande efter mitt första ma och då blev jag gravid eftersom vi låg nån dag innan vad jag trodde skulle vara mens men visade sig vara ÄL...

så blir nog senare bim på mig, får avvakta och se. 

• Roxwell

Mens idag :( så hoppar in här!

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell
    16/9 Cocachins

• Barbrastreisand

Någon som upplevt längre cykel efter covid? Är på cd14 men har ännu inte börjat få stegring på lh-stickor, monitor visar fortfarande lågt. Tidigare cyklar har jag haft äl vid cd15-16.. Vill gärna tajma så nära äl som möjligt då motivationen och lusten är på noll haha

• Muurrreeee

Har inga älkänningar, och har ännu inte hunnit lära mig hur jag känner av den :)

• Klara1997

Hej jag hoppar in här då
    Efter en konstig mens som kom 4 dagar för tidigt blödigt lite i 3 dagar för att nu blöda lite mer less på min kropp 
    Men det är bara att ta nya tag nu
    Lycka till till er! 

1/9 Etaj
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell