BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Om min cykel är 28 dagar så ska jag ha ÄL 27e enligt appen (om jag har ÄL 14 dagar innan mens). Så igår fram till fredag morgon ska vi försöka ligga varje dag. Är tyvärr iväg fredag-söndag då det är ÄL? så typiskt att man är iväg just då.
Om min cykel är 28 dagar så ska jag ha ÄL 27e enligt appen (om jag har ÄL 14 dagar innan mens). Så igår fram till fredag morgon ska vi försöka ligga varje dag. Är tyvärr iväg fredag-söndag då det är ÄL? så typiskt att man är iväg just då.
Är det någon som testat bidrottninggelé?
Är det någon som testat bidrottninggelé?
Vi ska till gyn om ett par veckor och börja "utreda" då vi hållt på ett år nu.
Men hoppas hoppas och kommer göra allt för att bli typ placebo-påverkad av dessa piller nu haha, kan man bli placebo-gravid xD
Jag testade med bidrottninggele (apiforce) med mitt första barn, tog sig den gången samma månad och första försöket. Började då äta dem på mensens första dag.
Testade rosenrot i förra månaden och har inte fått tillbaka mensen. är 16 dagar sen nu och är inte gravid. Kan ev ha påverkat till senare ägglossning och därför förskjutit cykeln. Hmm det återstår att se!
Jag testade med bidrottninggele (apiforce) med mitt första barn, tog sig den gången samma månad och första försöket. Började då äta dem på mensens första dag.
Testade rosenrot i förra månaden och har inte fått tillbaka mensen. är 16 dagar sen nu och är inte gravid. Kan ev ha påverkat till senare ägglossning och därför förskjutit cykeln. Hmm det återstår att se!
Läskigt med bidrottningele om de kan skjuta upp allt!
jag var lite orolig igår och idag för mig fertila sekret kändes som bortblåst. fick blinkande gubbe idag ändå men va orolig att östrogenet var påväg ner innan ägglossning. Men ju på kvällen kunde jag se det elastiska halkiga sekretet igen tack och lov. Ska hoppa på varann ikväll igen så det blir bra!
hoppas på fast gubbe på CB testet på torsdag Kväll typ. Eller kanske redan ikväll eftersom sekretet tilltagit.