BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Jag tror det är kört denna månad..
Fick precis en rätt rejält brun blödning, kände hur det började rinna genom trosor och längst med benen och i samband med det kraftig mensvärk. Vart väldigt PMS:ig hela dagen och det här blev icing on the cake. Blir att bryta ihop lite för att orka spela glad om några timmar då man ska iväg på kalas.
Jag har BIM tidigt. Och dagarna efter ÄL hade jag så jäkla ont i äggstockarna och livmodern så jag fick ligga med vetekudde. Kände nog så fram tills bara någon dag sedan. Och sjukdomskänsla i kroppen såsom trötthet och yr. Men för min del så tror jag nog det är mer skengravid och "innan mensen" förkylning :(
Har du tänkt testa tidigt? :)
Jag tror det är kört denna månad..
Fick precis en rätt rejält brun blödning, kände hur det började rinna genom trosor och längst med benen och i samband med det kraftig mensvärk. Vart väldigt PMS:ig hela dagen och det här blev icing on the cake. Blir att bryta ihop lite för att orka spela glad om några timmar då man ska iväg på kalas.
@klara1997
ja, precis. Alla är olika. Tycker det är skönt att vi är så trygga i varandra och att allt inte behöver handla om just att ligga. Vi har andra gemensamma saker, visar kärlek och närhet på andra sätt och ibland ligger vi oftare och ibland mer sällan. Men för oss är det ingen stor grej.
@klara1997
ja, precis. Alla är olika. Tycker det är skönt att vi är så trygga i varandra och att allt inte behöver handla om just att ligga. Vi har andra gemensamma saker, visar kärlek och närhet på andra sätt och ibland ligger vi oftare och ibland mer sällan. Men för oss är det ingen stor grej.
@jojjans
Vi brukade kanske ligga 1 gång varannan månad eller en gång i månaden innan, för att jobb och sånt gjorde oss trötta och kom i vägen. För oss är sex inte så viktigt utan vi får närhet i vardagen ändå. Det är definitivt en omställning att ligga så ofta, vi båda vet typ när vi behöver ligga men blir lite som ett gemensamt projekt med team work.
Är lite jobbigt att behöva tänka på att vi behöver ligga (annars blir det inte av) men när vi väl kommit igång så är det ju riktigt najs även om vi inte alltid var så sugna innan.
Det går inte att citera.
Men här är en till som tycker det börjar bli riktig jobbigt med schemalagt sex. Fy fan vad det tar emot att ligga när man är sur på sambon men det är ÄL dagen så man måste haha.
Klara1997. Det var ett bra tips, Ska nog köra så nästa månad om det inte blir något denna.
Alla "känningar/tecken" är borta nu när jag insåg att det kunde bero på annat haha
Igenkänning på detta! Vi ligger inte heller ens varje vecka i vanliga fall och det är en kombination av att kännas pirrigt och roligt att behöva köra oftare, men väldigt jobbigt när man inte får feeling men känner att vi måste ge det ett försök ändå. oftast blir det ju bra till slut men det tar mycket energi.