• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Pörny
    Cykelhjul skrev 2022-08-30 08:10:56 följande:

Vad glad jag blir er skull! Alla fina ÄL tester och nu börjar plussen droppa in SkrattandeHjärta
    För min del så tror jag nog kanske jag hade ett väldigt tidigt missfall (?) Fick en rejäl brunblödning och värk. Tog ett test igår morse och anade en svag svag skugga, kändes som en synvilla men den var där.Tänkte att det borde synas tydligare idag. Men idag fanns det inte ens en antydan till något streck, kunde inte ens försöka inbilla mig en skugga, så vitt var det. 

Undra om det var spökstreck (RFSU testa ofta) eller om det var något tidigt som fanns där. Molvärken och allt är borta nu samt att jag börjat få lite spottings. 
    Jag är lite bitter för min egen skull men blir otroligt glad att läsa era uppdateringar! Skrattande

Man får vara bitter när kroppen inte gör som man själv vill, jag håller tummarna för dig :) 
  • Jojjans
    Pörny skrev 2022-08-30 07:52:21 följande:

Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck.  //

Jag ser!! Så spännande :)

• Jojjans
    Cykelhjul skrev 2022-08-30 08:10:56 följande:

Vad glad jag blir er skull! Alla fina ÄL tester och nu börjar plussen droppa in SkrattandeHjärta
    För min del så tror jag nog kanske jag hade ett väldigt tidigt missfall (?) Fick en rejäl brunblödning och värk. Tog ett test igår morse och anade en svag svag skugga, kändes som en synvilla men den var där.Tänkte att det borde synas tydligare idag. Men idag fanns det inte ens en antydan till något streck, kunde inte ens försöka inbilla mig en skugga, så vitt var det. 

Undra om det var spökstreck (RFSU testa ofta) eller om det var något tidigt som fanns där. Molvärken och allt är borta nu samt att jag börjat få lite spottings. 
    Jag är lite bitter för min egen skull men blir otroligt glad att läsa era uppdateringar! Skrattande

Åå så jobbigt när kroppen/testen spökar och man inte vet hur det ligger till. Hoppas det inte är kört för dig!
  • Barbrastreisand

Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck.  //

Ååh jag ser! Håller tummarna!
  • MyFirstBaby

Jag ser ett streck! Hoppas och håller tummarna att det ökar Hjärta
    Själv tog jag ett test nu på ÄL+7 för skojs skull och det var ju toknegativt, så vet inte hur skojigt det egentligen var? För jag visste ju att det skulle va neg så tidigt.. Ibland är man rolig asså Tungan ute
  • Jojjans

Har haft rejäl äl-smärta i ett dygn nu, det var inte jätteskönt att ligga igår pga det men vi fick iallafall till det :D idag försvann värken på morgonen så då har ni ägget släppt. Räknar iallafall med äl idag med tanke på positiva äl-test igår och uppdaterat listan.

hur går det för er andra med tidig bim?? Håller tummarna för måååånga plus!

1/9 Etaj   Plussat
    1/9 ewcia
    1/9 Acire94
    2/9 Cykelhjul 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    5/9 MyFirstBaby
    7/9 TrueResolution
    9/9 sofieodq 
    10/9 Katch91
    11/9 Längtarefternästa

11/9 Barbrastreisand
    12/9 Jojjans 
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell
    21/9 Rosen
    21/9 Amaaanda00
  • Acire94

Jag tog ett test idag är dock bara på äl+8 så vet inte om bim kanske kommer flyttas fram några dagar? Såg ingenting i alla fall. :(

• ametisten91

Får jag hoppa in här hos er? Glad 

Första barnet, första försöket. Positivt ÄL-test i onsdags. Fick till det en gång i fredags, som en försiktig start på resan Flört Så har väldigt låga förhoppningar, men ett litet hopp finns ju... BIM den 8/9 men min menscykel varierar alltid lite i antal dagar. 

Igår em/kväll hade jag ont i kroppen, ungefär som när man är sjuk. Ont i huden liksom. Idag är värken borta, och jag har fått flytningar... Om jag överanalyserar allt just nu? Inte då Cool

• Etaj

Jag ser:)  grattis<3
Svar på tråden BIM sept -22