• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Cykelhjul
    Katch91 skrev 2022-08-31 11:46:04 följande:
    Okej, blödning 1 dag bara. Det låter ju ändå som att det faktiskt kan övats något så ju!

Vilka tester använder du? Såg på youtube folk som testade olika märken tidigt och det skilde sig ganska mycket.

Jag känner inte så mycket, inbillar mig lite små spänningar kring livmordern. Borde vara på ÄL+5 beroende på vilken tid min ägglossning var under mina 48 Max fertila dagar va. Så fortfarande väldigt tidigt.

Har svårt att tänka på annat just nu och tiden kryper fram ;)
    Jag har använt RFSU stickorna. Jag har nog läst mig fram här på FL att dom är ett av dom bättre och clearblue testa tidigt är "kända" för att visa spökstreck. Men jag kanske ska testa lite annat :D Vad sökte du på för att få fram dom klippen på youtube?

Hoppas dom där spänningarna kanske är ett tecken på något! 

Åh tiden är olidligt långsam från ÄL till BIM, helt sinnes vad långsamt tiden där mellan går. Haha man blir ju expert på sin kropp iallfall! Tungan ute 
  • Katch91

sökte på early pregnancy test DPO 

fanns hur mkt som helst!

@Ewica
    HÅLLER TUMMARNA :) 

• Rosen3

Grattis till er som plussat och hoppas de går bra! Håller även tummarna för er som väntar ivrigt. Just nu känner jag att tiden går så långsamt till BIM samtidigt som den springer iväg (kan det inte vara min tur snart tänker man ju). Pust. 

• Jojjans
    Pörny skrev 2022-08-31 08:19:46 följande:

Nu är det på riktigt, innan man ser texten är allt bara i mitt huvud DrömmerGravid

Men ååå grattis!! 

och @virrevarr hur många dagar efter äl är du? Hoppas det kommer ett streck om några dagar!
  • Jojjans
    Ewcia skrev 2022-08-31 11:50:53 följande:

Bim idag ingen mens än 

Testar imon 

oj vad spännande!! har du bekräftat äl på något vis så att du är helt säker på bim? Låter lovande hur som helst!

• Jojjans
    Rosen3 skrev 2022-08-31 12:59:39 följande:

Grattis till er som plussat och hoppas de går bra! Håller även tummarna för er som väntar ivrigt. Just nu känner jag att tiden går så långsamt till BIM samtidigt som den springer iväg (kan det inte vara min tur snart tänker man ju). Pust. 

jag är på äl+1 och är väldigt beredd att hålla med! Just nu räknar jag dagarna till äl+6 när jag brukar få symptom vid graviditet.. då kan man iallafall börja känna efter och väntan på bim går lite snabbare..

• Lillahusetss

Grattis alla som plussat!! 

Hoppar in i tråden här. Trodde jag hade BIM nu i helgen som kommer men mensen kom tyvärr idag, tråkigt men väntat eftersom tempen sjunkit imorse. Nu har jag min nästa BIM 28 september och hoppas det går på andra försöket.

Hur klarar ni av all väntan? Sedan vi bestämde för att försöka testa känns det inte som jag gör annat än att känna efter och vänta, vilket säkert inte är så bra haha.

• Ewcia

Smiley 16/8 

jag har dock varit med om att mensen är 1-2 sen ibland så därför har jag slutat testa på bim 

Svar på tråden BIM sept -22