• Rosen3

BIM sept -22

Hoppar in här då mensen kommit. Försöker med första barnet och har snart testat i ett år. Dock två missfall längst vägen. Nu hoppas vi på ett plus som vill stanna! :) 

1/9 Etaj
    1/9 ewcia 
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    5/9 MyFirstBaby
    7/9 Jojjans
    9/9 sofieodq 
    10/9 Katch91
    11/9 Längtarefternästa
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell
    21/9 Rosen3

• Rosen3

Grattis till er som plussat och hoppas de går bra! Håller även tummarna för er som väntar ivrigt. Just nu känner jag att tiden går så långsamt till BIM samtidigt som den springer iväg (kan det inte vara min tur snart tänker man ju). Pust. 

• Rosen3

Har BIM den 21/9. Jag känner av molningar/spänningar i livmodern både igår natt och idag. Vet inte om det är typ mensvärk eller något annat. Kan de vara tidig graviditet? Någon annan som varit med om samma? Tog ett test igår och det var negativt, men det är ju fortfarande tidigt :)

• Rosen3
    Leonas1 skrev 2022-09-15 11:21:51 följande:

Åh! Men än är det inte säkert att mensen dyker upp. Hade också PMS känsla dagarna före bim, var orimligt arg och ledsen över ingenting men plussade istället. 

jag tar folsyra, järn och började med selen med e-vitamin i augusti efter mf. 

Vet du om det är farligt att äta e-vitamin fast man inte har brist på det? Funderar på att börja äta det då jag fått två missfall :)
  • Rosen3

Flyttar till oktobertråden då min mens redan kommit :( Lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM sept -22