Katch91 skrev 2022-08-19 08:12:52 följande:
Hoppar in jag med!
Har två barn sedan innan 9 och 12år och en bonusdotter på 12 också. Gifte mig i juni med min man och vi har inga gemensamma barn. Var ingen självklarhet om vi skulle skaffa något gemensamt barn då mannen är 12 år äldre än mig. Men jag är 30 och han 42, så i vi är ?unga? än ; )
Vi började Försöka i Juli med fertilt fönster 9-13/7 mitt i semestern med alla kidsen i en stuga med våningssängar på 15kvm?. Inte det lättaste hahaha
Men gravid blev jag, testade positivt ÄL+8-9 och Positivt på BIM. Men BIM+2 började jag blöda och är nu på cykeldag 5 och blöder nästan ingenting snart. Precis som en vanlig mens. Så någongång i nästa vecka räknar jag med halkigt papper igen vid toabesöken. Brukar ha ca 2-3 torra dagar innan mitt fertila sekret börjar komma och varar i typ 5 dagar.
Så tack och lov kommer vi vara barnlediga under i stort sett hela mitt fertila fönster :)
Så från att ha varit otroligt ledsna över missfallet (vi hade nästintill redan köpt barnvagnen haha) så är vi nu jävligt pepp på ett nytt försök nästa vecka!
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
16/9 Cocachins
13/9 klara1997
10/9 Katch91
Låter ungefär som mig förutom att vi inte gift oss än
vi hade inte heller planerat fler barn/ gemensamma egentligen jag blev gravid och det gick inte bra förra året
Efter det så insåg jag att jag vill faktiskt ha en till familjemedlem. Fick missfall i April och är nu inne på ett till försök att bli gravid.
just när jag har mitt fertila fönster så är alla barn hemma haha men ska nog gå bra ändå
lycka till