• Misssandra88

IVF efter sommaren 2022

Hej! Har kommit till den punkten då jag googlat allt jag kan, läst alla trådar och nu går in och läser samma saker igen och kanske till och med igen ????

Jag och min sambo har försökt att bli gravida i 1,5 år. Kontaktade landstinget första vardagen detta året och fick komma på undersökning 1 juni då vi var tvungna att vänta in massa blodprover osv, remiss är skickad till Livio så senast i början av September får vi komma dit ????

Med denna tråd vill jag väl egentligen bara hitta någon som är i liknande sits, någon som jag kan prata med, någon som
    vill bolla tankar och känslor eller vad det nu kan vara. 

• Svar på tråden IVF efter sommaren 2022
  • MeIMyself
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-16 18:07:25 följande:

Malmö livio 8 + 2

ok tack, mina har fortfarande inte svarat mig :)
  • Sandralinnea123

Vaknade i natt av super ond mensvärk som stålat ut i ryggen och som mens blödning, det onda har avtagit så gott som och så kom de ut en stor klump med något, har bild på det men är rätt äckligt.. Så jag har nog fått missfall.. är Ja är säker på det 😔

• MeIMyself
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-17 11:09:04 följande:

Vaknade i natt av super ond mensvärk som stålat ut i ryggen och som mens blödning, det onda har avtagit så gott som och så kom de ut en stor klump med något, har bild på det men är rätt äckligt.. Så jag har nog fått missfall.. är Ja är säker på det 😔

Hoppas inte :( 
    har du köpt gravtest och kollat? kolla om du kan gå till någon mottagning där och kontrollera :/ Minns inte vem det var men en skrev att detta hade hänt men graviditeten fortsatte så bäst o kolla  Hjärta
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-17 14:11:01 följande:
    Hoppas inte :( 
    har du köpt gravtest och kollat? kolla om du kan gå till någon mottagning där och kontrollera :/ Minns inte vem det var men en skrev att detta hade hänt men graviditeten fortsatte så bäst o kolla  Hjärta
    Nej inte kollat nått än, ska ju till sahlgrenska på måndag så avvaktar tänker jag, vet inte hur de funkar i Turkiet heller och vi åker hem på fredag så snart hemma igen.. nu har blödningen lugnat sig och det kommer lite på pappret och lite i bindan men vad jag förstått så sitter hormonerna i ändå ett tag så gravtest kommer förmodligen visa positivt..❤️
  • MeIMyself
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-17 14:48:12 följande:
    Nej inte kollat nått än, ska ju till sahlgrenska på måndag så avvaktar tänker jag, vet inte hur de funkar i Turkiet heller och vi åker hem på fredag så snart hemma igen.. nu har blödningen lugnat sig och det kommer lite på pappret och lite i bindan men vad jag förstått så sitter hormonerna i ändå ett tag så gravtest kommer förmodligen visa positivt..❤️
    Förstår dig, hoppas att allt ser bra ut på måndag Hjärta
    Så tråkigt  Rynkar på näsan Hoppas hoppas det inte är MF :(

Många kramar till dig Hjärta
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-17 15:22:51 följande:
    Förstår dig, hoppas att allt ser bra ut på måndag Hjärta
    Så tråkigt  Rynkar på näsan Hoppas hoppas det inte är MF :(

Många kramar till dig Hjärta
    Ja man kan ju hoppas fast det känns omöjligt just nu😔 

Tack så mycket ❤️ 
  • strelitzia
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-17 11:09:04 följande:

Vad ledsen jag blir att läsa de här! Jag hoppas innerligt att det finns en förklaring och att allt ser bra ut. Har läst flera som blödigt klumpar men det har visat sig att allt vart bra sen. Samtidigt har jag ju vart där du är nu och jag förstår verkligen din oro och känsla av hopplöshet Hjärta
  • Anonym (Dags)

Vad tråkigt att höra! Gjorde du ul innan du åkte? 

• Sandralinnea123
    streli­tzia
     Ja man kan ju alltid hoppas men efter den klump jag fick ut är mina förhoppningar på ca 1%...
    Har ju som sagt bild på den men känns nästan för äcklig att lägga ut..
    dessutom blödningar med klumpar hela kvällen igår och mensvärk... 
    Hade ju varit en solskenshistoria om det ändå fanns ett hjärta som tickade.. 😔❤️

Anonym (Dags) 
    Nej jag hade min första ul inbokat på måndag i v9 ( 8+3) 
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022