Jackson1 skrev 2023-10-18 21:23:20 följande:
Åh nej vad tråkigt att höra. Jobbigt att hela tiden försöka hålla hoppet uppe men finns ju inget annat man kan göra heller. Lider så med alla som kämpar med detta elände.
Man bli ju också lite galen, läser och läser, tycker sig själv med vitaminer, försöker leva sunt och ha en positiv inställning.
Ja man gjorde ICSI. Av 12 befruktade ägg kunde 6 st skickas på analys. Svar väntas inom 2 veckor. ✊🏼🍀 Alla milstolpar är med så mycket nervositet.
Körde du långt eller kort protokoll? Vet inte hur det påverkar men körde långt protokoll nu senast. Kort när jag fick hög dos med Bemfola. Vet dock inte vilka av äggen som celldelade sig. Undrar om jag kommer kunna få svar på det för det vore ändå intressant att veta.
Ja, man pendlar så mycket mellan hopp och förtvivlan, väldigt påfrestande. precis man försöker göra allt rätt, man vill ju kunna påverka på något sätt men känns svårt. Tar du några specifika vitaminer eller tillskott, vad ska de ge för effekt i så fall?
Wow! Så kul att så många kunde gå till analys, håller tummarna för er! Är detta första PGT behandlingen?
jag har bara kört långa protokollet, första med endast menopur och andra med menopur och gonal f. Får se vad de har för plan för oss sista gången. första gången svarade jag inte bra på ägglossningssprutan, så denna gång fick jag ta dubbel dos vilket gav fler ägg vid plock. Dock vet jag inte ännu om de är kvalitén eller vad de är som gör att fler börjar dela sig.