Jackson1 skrev 2023-10-20 10:30:31 följande:
Ja precis så. Men man är helt utom kontroll. Fruktansvärt jobbigt.
Jag har tagit folsyra, coenzymq10, d-vitamin och omega. Har ingen koll på om det påverkat positivt eller inte men känns bra att ?göra något?.. Min läkare i Riga sa också till mig att dra ner på salt och socker. Äta bra protein i form av kyckling och fisk, ägg och ost (mozzarella). Försökte dra ner på kaffet lite men tycker det är svårt så blev nog 2 koppar om dagen. Har du gjort/ätit något speciellt?
Ja det är vår första PGT-behandling. Nervös väntan nu. Jag hoppas kliniken har koll på vilka ägg som kommer från vilket äggplock, vore intressant.
Okej är det något du fått rekommenderat eller läst dig till själv? Jag har inte alls fått höra något om vitaminer eller tillskott osv, känns som man måste leta upp allt själv för informationen och uppmaningar är väldigt begränsad från läkarna. Sist försökte jag är nyttigt och mycket omega 3, nötter, inget socker osv. Dricker inte kaffe så de är inga problem för mig men kan tänka mig att det är svårt att avstå från annars.
Hur har det gått med äggen nu? 😊 fick du någon klarhet om de kunde se vilka ägg som kom från vilket plock?