Anonym (Kan tänka mig det!) skrev 2022-04-14 21:36:51 följande:
Jag tror du har blandat ihop mig med den du grälar med, men ok:
Ursäkta på förhand för att det här kommer låta som inledningen av en dålig porrfilm följt av en ännu sämre porrfilm. Det här var hur jag nästan tappade kontrollen och nästan vänstrade (eller faktiskt vänstrade, det är en tolkningsfråga): Jag var då sambo. En tjejkompis till henne ville ha hjälp med att montera och flytta Ikea-möbler. Det här hade min sambo tackat ja till...att jag skulle göra. Till saken hör att tjejkompisen var väldigt snygg och jag kan ha tittat lite för mycket under skruvandet/bärandet vilket kan ha förvärrat situationen.
Hon går ur vardagsrummet och kommer tillbaks helt naken. Jag sitter på golvet med något och helt plötsligt är hon på mig, försöker kyssa mig, föra mina händer till hennes bröst, föra mina händer till hennes skrev (som är väldigt blött) och är väldigt aggressiv.
Min reaktion är väldigt lam, eh sluta jag vill inte vad gör du? och liksom väldigt tafatt. Hon säger massa saker att min sambo inte behöver få reda på något och att hon ser att jag vill för jag är stenhård (vilket jag var), och att vi inte skall säga nåt för de är så bra vänner, men hon måste ha mig, är snyggare än min sambo och ser hur jag tittar på henne... först får hon ner mig på golvet på rygg med henne över, sedan kommer jag på fötter, hon med, försöker fortfarande kyssa mig och jag känner mig verkligen superkåt. Så kåt har jag aldrig vart. Men tänker på min sambo och henne, deras relation, hur de är som "systrar" (de brukade säga det), jag knuffar bort henne, hon flyger på mig igen några gånger, jag undviker en del kyssar, men "fastnar" i en och känner hur hon klämmer mig på snoppen under tiden. Jag är nu alldeles galet kåt. Hon står nu på knä på golvet och försöker få upp mitt skärp.
Jag bryter mig loss, får på mig skorna (jag trampade ner hälarna på dem) och tar mig ut. Precis utanför dörren i trappuppgången känner jag mig alldeles yr, får ta stöd mot väggen, det svartnar för ögonen och jag kommer i mina egna kalsonger och byxor. Vandrar hem, fortfarande stenhård, fortfarande enormt tänd.
När jag kommer hem försöker jag duscha iskallt, men det hjälper inte så jag tillfredställer mig själv en gång till i kallduschen.
Säger inget till min sambo om händelsen efteråt, vilket kanske var dumt. Vad jag lärde mig om mig själv är att jag tydligen tänder oerhört på vad som kanske var snudd på ""våldtäktsförsök"" (inte rättsligt, och menar inte att förringa riktiga offer för våldtäkter, men det kanske var åt det hållet, fast light) jag tänder tydligen oerhört på kvinnor som helt saknar normala moraliska spärrar och jag tänder på elakhet/själviskhet och aggressivitet. Det var väldigt nära att det blev värre. Jag är dessutom kapabel att kasta undan alla moraliska principer jag har vad gäller trohet till den jag älskar och jag är kapabel att vänstra. Tanken på att vänstra kan tända mig så mycket att när det nästan hände sprutade jag i mina egna brallor. Det är självinsikter jag gärna hade vart utan.
Till att börja med så måste jag säga att jag tycker du är stark som klarade av att stå emot där.
Men jag undrar varför du inte berättade för din sambo om vännens beteende?
Du var ju aldrig otrogen utan det var hon som var på dig.
Hade en vän gjort så med min man så hade jag i alla fall förlåtit honom.
Men jag hade velat veta om jag hade en vän som betedde sig så.
För en sådan vän skulle jag inte vilja ha kvar.
Man kan inte påstå att man är "som systrar" när man beter sig så med sin väns man.