• Svennebanan75

Vem är otrogen?

Jag har sett många inlägg om otrohet, många är rädda för att deras partner ska vara otrogna, andra tänder på tanken och en hel del vill vara otrogna. Klart är att sexuell spänning väcker lust, och många kan utan problem tänka sig vara otrogna. Jag njuter så mycket av sex med olika kvinnor att jag helt enkelt inte kan sluta.

Så jag undrar, hur många kan tänka sig att på ett eller annat sätt vara otrogna mot sin partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är otrogen?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-21 12:01:26 följande:
    Du fortsätter fabricera dina egna sanningar. Fungerar säkert för dig.
    Å han är  känd på FL. Samma raljerande. Allt är svart eller vitt och den enda sanningen är hans åsikt. Vi har bara inte förstått det än. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-21 10:15:29 följande:
    Jag vill inte bli en "bättre människa". Jag vill njuta av livet. 

Förresten...den där listan är ju ditt eget hittepå. Eller hittade du den på Wikipedia?
    Det där har han hittat på själv. Det finns inga trådar där otrogna påstått det. Han använder sig av en märklig retorisk variant jag inte vet vad det kallas eller om det ens har ett namn. Speciellt mot de som berättar att de träffar en upptagen person. 
    "Älskarinnan-jag visste att han har sambo och barn men fortsatte ändå. Han -aha! Du njuter hejdlöst över att pissa på hans barn alltså, skrattar åt dem! Du vill att barnen ska lida bara för att du är ett avskum! 

Typ jag gillar äpplen. Aha! Du hatar alltså bananer och trampar på alla bananer du ser! 
    De som väljer att fortsätta efter att de upptäckt att deras partner varit  otrogen får även utstå kritik. 
  • Anonym (L)

Nej, det skulle jag inte. Skulle jag känna att jag ville knulla med andra skulle jag göra slut med min partner först. För då är det något i relationen som inte är bra. 

Visst kan jag bli tänd på andra, jag är ju inte blind - men jag skulle inte agera på det. Jag brukar vända på det och tänka "skulle det vara ok för mig om han gjorde så". Är svaret nej = gör det inte, det är en dålig idé och det skulle såra personen. 

• Anonym (jaha)
    Anonym (Olika) skrev 2022-04-21 12:22:25 följande:
    Det där har han hittat på själv. Det finns inga trådar där otrogna påstått det. Han använder sig av en märklig retorisk variant jag inte vet vad det kallas eller om det ens har ett namn. Speciellt mot de som berättar att de träffar en upptagen person. 
    "Älskarinnan-jag visste att han har sambo och barn men fortsatte ändå. Han -aha! Du njuter hejdlöst över att pissa på hans barn alltså, skrattar åt dem! Du vill att barnen ska lida bara för att du är ett avskum! 

Typ jag gillar äpplen. Aha! Du hatar alltså bananer och trampar på alla bananer du ser! 
    De som väljer att fortsätta efter att de upptäckt att deras partner varit  otrogen får även utstå kritik. 
    haha, eller hur... för exemplen jag tog upp är ju jättesällsynta... Drömmer

Bara av ren nyfikenhet. Har du själv varit otrogen eller deltagit i en otrohet?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 12:36:39 följande:
    haha, eller hur... för exemplen jag tog upp är ju jättesällsynta... Drömmer

Bara av ren nyfikenhet. Har du själv varit otrogen eller deltagit i en otrohet?
    Ja de är så pass sällsynta att de inte ens finns här på forumet. Polyamori är otrohet? Kom igen...
    Att otrogna påstår att alla är otrogna och att det är ett normalt beteende är också nåt du hittar på. 

Jag vet att du blivit bedragen, du har själv svarat mig det och vi har skrivit förr. 
    Jag har oxå blivit bedragen under mitt äktenskap. Jag har själv inte varit otrogen. Nu som singel  har jag  deltagit i otrohet iom att jag har träffat flera upptagna män. Några ons och en under lång tid. 
    Jag förstår att du nu kommer säga att jag hämnas och vill jävlas med andra kvinnor. 
    Ditt sätt att skriva och ditt sätt att använda  emojis är kända. Men tomten var ett tag sedan jag såg faktiskt.

Du går hårt åt de som väljer att fortsätta relationen och verkar inte nöja dig med annat än separation. 
    "Är du  verkligen villig att fortsätta , det är ju bara en tidsfråga innan han gör det igen?"

Singelmän som är med upptagna kvinnor gör dig inte lika rasande av någon anledning. 
    Det kan iofs betyda att de inte är så synliga just här.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Olika) skrev 2022-04-21 12:59:11 följande:
    Ja de är så pass sällsynta att de inte ens finns här på forumet. Polyamori är otrohet? Kom igen...
    Att otrogna påstår att alla är otrogna och att det är ett normalt beteende är också nåt du hittar på. 

Jag vet att du blivit bedragen, du har själv svarat mig det och vi har skrivit förr. 
    Jag har oxå blivit bedragen under mitt äktenskap. Jag har själv inte varit otrogen. Nu som singel  har jag  deltagit i otrohet iom att jag har träffat flera upptagna män. Några ons och en under lång tid. 
    Jag förstår att du nu kommer säga att jag hämnas och vill jävlas med andra kvinnor. 
    Ditt sätt att skriva och ditt sätt att använda  emojis är kända. Men tomten var ett tag sedan jag såg faktiskt.

Du går hårt åt de som väljer att fortsätta relationen och verkar inte nöja dig med annat än separation. 
    "Är du  verkligen villig att fortsätta , det är ju bara en tidsfråga innan han gör det igen?"

Singelmän som är med upptagna kvinnor gör dig inte lika rasande av någon anledning. 
    Det kan iofs betyda att de inte är så synliga just här.

Yada yada yada... du svarade inte på om du själv varit otrogen eller deltagit i att bedra någon annan?
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 13:09:34 följande:
    Yada yada yada... du svarade inte på om du själv varit otrogen eller deltagit i att bedra någon annan?
    Ja men kolla....yada yada yada...
    Du har ju inte ens läst vad jag skrivit.
    Jag förstår eftersom du redan vet att jag har fel och du rätt. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Olika) skrev 2022-04-21 13:13:46 följande:
    Ja men kolla....yada yada yada...
    Du har ju inte ens läst vad jag skrivit.
    Jag förstår eftersom du redan vet att jag har fel och du rätt. 
    Fortfarande inget svar... jag tolkar det som att du varit det och då är ju din reaktion föga förvånande Drömmer
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 13:18:49 följande:
    Fortfarande inget svar... jag tolkar det som att du varit det och då är ju din reaktion föga förvånande Drömmer
    Men läs mitt inlägg! Jag har visst svarat. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Olika) skrev 2022-04-21 13:24:50 följande:
    Men läs mitt inlägg! Jag har visst svarat. 
    Men va bra då och jag ser att min gissning var korrekt Flört
Svar på tråden Vem är otrogen?