Inlägg från: Anonym (Olika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika)

Vem är otrogen?

Jag har aldrig varit otrogen men som singel har jag  varit med gifta män många ggr.
    Kvinna

• Anonym (Olika)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-21 12:01:26 följande:
    Du fortsätter fabricera dina egna sanningar. Fungerar säkert för dig.
    Å han är  känd på FL. Samma raljerande. Allt är svart eller vitt och den enda sanningen är hans åsikt. Vi har bara inte förstått det än. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-21 10:15:29 följande:
    Jag vill inte bli en "bättre människa". Jag vill njuta av livet. 

Förresten...den där listan är ju ditt eget hittepå. Eller hittade du den på Wikipedia?
    Det där har han hittat på själv. Det finns inga trådar där otrogna påstått det. Han använder sig av en märklig retorisk variant jag inte vet vad det kallas eller om det ens har ett namn. Speciellt mot de som berättar att de träffar en upptagen person. 
    "Älskarinnan-jag visste att han har sambo och barn men fortsatte ändå. Han -aha! Du njuter hejdlöst över att pissa på hans barn alltså, skrattar åt dem! Du vill att barnen ska lida bara för att du är ett avskum! 

Typ jag gillar äpplen. Aha! Du hatar alltså bananer och trampar på alla bananer du ser! 
    De som väljer att fortsätta efter att de upptäckt att deras partner varit  otrogen får även utstå kritik. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 12:36:39 följande:
    haha, eller hur... för exemplen jag tog upp är ju jättesällsynta... Drömmer

Bara av ren nyfikenhet. Har du själv varit otrogen eller deltagit i en otrohet?
    Ja de är så pass sällsynta att de inte ens finns här på forumet. Polyamori är otrohet? Kom igen...
    Att otrogna påstår att alla är otrogna och att det är ett normalt beteende är också nåt du hittar på. 

Jag vet att du blivit bedragen, du har själv svarat mig det och vi har skrivit förr. 
    Jag har oxå blivit bedragen under mitt äktenskap. Jag har själv inte varit otrogen. Nu som singel  har jag  deltagit i otrohet iom att jag har träffat flera upptagna män. Några ons och en under lång tid. 
    Jag förstår att du nu kommer säga att jag hämnas och vill jävlas med andra kvinnor. 
    Ditt sätt att skriva och ditt sätt att använda  emojis är kända. Men tomten var ett tag sedan jag såg faktiskt.

Du går hårt åt de som väljer att fortsätta relationen och verkar inte nöja dig med annat än separation. 
    "Är du  verkligen villig att fortsätta , det är ju bara en tidsfråga innan han gör det igen?"

Singelmän som är med upptagna kvinnor gör dig inte lika rasande av någon anledning. 
    Det kan iofs betyda att de inte är så synliga just här.

• Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 13:09:34 följande:
    Yada yada yada... du svarade inte på om du själv varit otrogen eller deltagit i att bedra någon annan?
    Ja men kolla....yada yada yada...
    Du har ju inte ens läst vad jag skrivit.
    Jag förstår eftersom du redan vet att jag har fel och du rätt. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 13:18:49 följande:
    Fortfarande inget svar... jag tolkar det som att du varit det och då är ju din reaktion föga förvånande Drömmer
    Men läs mitt inlägg! Jag har visst svarat. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-21 13:27:27 följande:
    Men va bra då och jag ser att min gissning var korrekt Flört
    Min oxå Tomte
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Olika) skrev 2022-04-21 13:29:12 följande:
    Min oxå Tomte
    Blev även bedragen. Den detaljen bryr du dig kanske  inte om eftersom det inte riktigt passar in i din bild av mig. Jag hämtade min man en kväll hos grannen faktiskt. Hann "jobbade över" men bilen stod på parkeringen. Många år sedan nu och vi fortsatte 16 år till. Det tog slut då för dom men hade nog pågått ett tag. 
  • Anonym (Olika)
    Anonym (tjej) skrev 2022-04-22 13:27:27 följande:
    Ja, instämmer. Anonym (Olika) svarade absolut på Anonym (jaha's) fråga. 

Lite märkligt blir det när Anonym (jaha) kommer hojtande med sitt Yada yada yada..... när svar faktiskt redan givits.  
    Jag är inte förvånad. Vad någon annan skriver är fullständigt  ointressant för de som debatterar så. Hans raljerande följer ett mönster och har samma innehåll.  Ibland passar det inte ihop med som i det här fallet mitt inlägg. 
    Han ignorerar nu mig efter min beskrivning av att jag blivit bedragen och hämtade maken hos grannen. 

Att ignorera är  en av de felaktiga argumentationstekniker som man ibland ser i såna här diskussioner. Förutom halmgubbar och retoriska rävsaxar. 

Att fortsätta bemöta som jag gjort är egentligen helt fel och har motsatt effekt. 
Svar på tråden Vem är otrogen?