• Svennebanan75

Vem är otrogen?

Jag har sett många inlägg om otrohet, många är rädda för att deras partner ska vara otrogna, andra tänder på tanken och en hel del vill vara otrogna. Klart är att sexuell spänning väcker lust, och många kan utan problem tänka sig vara otrogna. Jag njuter så mycket av sex med olika kvinnor att jag helt enkelt inte kan sluta.

Så jag undrar, hur många kan tänka sig att på ett eller annat sätt vara otrogna mot sin partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är otrogen?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 16:55:51 följande:

Nej, jag har ett argument. Som du inte förstår trots att det är uppenbart. 

Du påstår att alla som faller för impulser har grava problem och bör söka vård. När du själv faller för impulsen att skriva inlägg. 

Att du startar en tirad med konspirationsteorier och multipla nick kan jag inte göra något åt. Jag läste inte ordentligt och svarade på ett inlägg jag trodde var till mig. Ok, my bad. Att det mynnar ut i något slags foliehattsresonemang är bara på dig. 

Att jag ens svarar dig känns elakt. Det exponerar dig bara mer. 

*facepalm*
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 17:00:55 följande:
    *facepalm*
    Ah. Polletten trillade ned. 
    Du behöver inte skriva att du gör en facepalm. FYI. 
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-14 15:26:04 följande:
    Hen behöver troligen akutvård. Obefintlig impulskontroll.Solig
    Ur min synvinkel är det den otrogne (TS drar sina övertramp) som totalt saknar impulskontroll. Kräks (Jaha) öppnade med en jättebra post! Glad 
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Kan tänka mig det!) skrev 2022-04-14 15:48:31 följande:
    Vad gäller impulskontroll så fick just den situationen jag var i mig att tvivla på min egen impulskontroll. Är rätt otäckt att tänka sig att allt jag tycker mig stå för och anse vara viktigt annars kan jag på bara några sekunder kasta bort i rätt/fel situation. En trist självinsikt.
    Det gåår att träna upp sin impulskontroll. Gäller både män och kvinnor. 

Narcissister och psykopater agerar på sina impulser och får därför svårt att avvänja sig sina spontana reaktioner i alla möjliga lämpliga och olämpliga sammanhang. Visar ingen hänsyn och saknar uthållighet vs sin partner. Deras anknytningsmönster är skadat.

Är du en fullblodsnarcissist eller värre en psykopat i dina beteenden mot kvinnor? 
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 16:00:22 följande:

Va? 

Jag har inte tagit åt mig. Inlägget är ju riktat mot dig. Någon som håller med mig och skrattar åt ditt självmål. 

Du framstår som kraftigt snurrig och i faktiskt behov av vård. Det här blir riktigt olustigt. 

Du låter för mig som en utarbetad socialarbetare/psykolog som tjatar om människors personligheter istället för att koncentrera dig på ämnet. Det hjälper inte om du byter Nick eller Signatur i dina trådar. Din ton är densamma oavsett vad du vill snacka om vad gäller otrohet. Ett ämne som du för övrigt hakat upp dig på big time. En yrkesskada eller en egen traumatisering? Tuggandet tyder på nåt. Personangreppen oxå.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 16:11:42 följande:
    Förlåt. Jag försökte vara lite rolig över motsättningarna i ditt eget agerande. Jag insåg inte att du var trasig på riktigt. Jag hoppas ärligt att du får adekvat hjälp.
    Dina poster riktade till annan deltagare. 

Ändock får dem mig undra när du själv slår dig ned i terapirummet för lite självreflektioner? Är du så har verbalt aggressiv i ditt privata oxå?

Utöver utbränd socialarbetare/terapeut gissar jag oxå förtidspensionerad sjuksköterska.
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (tjej) skrev 2022-04-14 17:31:12 följande:
    Du låter för mig som en utarbetad socialarbetare/psykolog som tjatar om människors personligheter istället för att koncentrera dig på ämnet. Det hjälper inte om du byter Nick eller Signatur i dina trådar. Din ton är densamma oavsett vad du vill snacka om vad gäller otrohet. Ett ämne som du för övrigt hakat upp dig på big time. En yrkesskada eller en egen traumatisering? Tuggandet tyder på nåt. Personangreppen oxå.

Ok. Tack för klarsynt input.

Antar att det inte var du som skrev "Är du en fullblodsnarcissist eller värre en psykopat i dina beteenden mot kvinnor? " som första inlägg till någon?

Eller ägnar hela ditt första inlägg till mig med att prata person och måla upp någon nidbild?

Kan vi inte bara lägga dina självmål på hyllan ett tag? 

• Anonym (tjej)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 17:41:56 följande:

Ok. Tack för klarsynt input.

Antar att det inte var du som skrev "Är du en fullblodsnarcissist eller värre en psykopat i dina beteenden mot kvinnor? " som första inlägg till någon?

Eller ägnar hela ditt första inlägg till mig med att prata person och måla upp någon nidbild?

Kan vi inte bara lägga dina självmål på hyllan ett tag? 

Lägger mina easy "självmål" på min hylla - när du lägger dina deluxe på din hylla. Hi, hi, hi............. Skrattande

Blir mycket givande med svar på min undran..........
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (tjej) skrev 2022-04-14 17:47:27 följande:
    Lägger mina easy "självmål" på min hylla - när du lägger dina deluxe på din hylla. Hi, hi, hi............. Skrattande

Blir mycket givande med svar på min undran..........
    Vilken undran?
  • Anonym (Förstår inte..)

Om man är för otrohet, varför väljer man inte bara en öppen relation? Det är 2022 liksom...

Personligen är jag väldigt monogam av mig, har befunnit mig i situationer där otrohet lätt kunnat ske men avböjt varje ggn. Gör även slut om jag är i en dålig relation så otrohet känns väldigt inaktuellt för mig...

Svar på tråden Vem är otrogen?