• Svennebanan75

Vem är otrogen?

Jag har sett många inlägg om otrohet, många är rädda för att deras partner ska vara otrogna, andra tänder på tanken och en hel del vill vara otrogna. Klart är att sexuell spänning väcker lust, och många kan utan problem tänka sig vara otrogna. Jag njuter så mycket av sex med olika kvinnor att jag helt enkelt inte kan sluta.

Så jag undrar, hur många kan tänka sig att på ett eller annat sätt vara otrogna mot sin partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är otrogen?
  • Anonym (jaha)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-14 11:51:22 följande:
    Vem är otrogen?

Jag har sett många inlägg om otrohet, många är rädda för att deras partner ska vara otrogna, andra tänder på tanken och en hel del vill vara otrogna. Klart är att sexuell spänning väcker lust, och många kan utan problem tänka sig vara otrogna. Jag njuter så mycket av sex med olika kvinnor att jag helt enkelt inte kan sluta.

Så jag undrar, hur många kan tänka sig att på ett eller annat sätt vara otrogna mot sin partner?

1) Inte det minsta rädd för att min partner ska vara otrogen, finns ingen anledning att gå runt och oroa sig för saker man ändå inte kan påverka. Är hon det och jag får reda på det så dumpar jag henne och så är problemet löst

2) De allra flesta människor känner sexlust, men långt ifrån alla är beredda att svika, ljuga och förnedra sin partner för att man blev kåt. Otrohet har inget med sexlust och spänning att göra, det har mer att göra med hur var och en HANTERAR sexlust och spänning.

3) Vill inte sluta är inte samma sak som kan inte sluta. De allra flesta någorlunda normalt funtade människor kan kontrollera sina impulser, andra kan men vill inte. Är man helt inkapabel att kontrollera impulser har man grava problem och utgör en fara för sin omgivning och borde uppsöka vård genast.
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 14:55:07 följande:
    1) Inte det minsta rädd för att min partner ska vara otrogen, finns ingen anledning att gå runt och oroa sig för saker man ändå inte kan påverka. Är hon det och jag får reda på det så dumpar jag henne och så är problemet löst

2) De allra flesta människor känner sexlust, men långt ifrån alla är beredda att svika, ljuga och förnedra sin partner för att man blev kåt. Otrohet har inget med sexlust och spänning att göra, det har mer att göra med hur var och en HANTERAR sexlust och spänning.

3) Vill inte sluta är inte samma sak som kan inte sluta. De allra flesta någorlunda normalt funtade människor kan kontrollera sina impulser, andra kan men vill inte. Är man helt inkapabel att kontrollera impulser har man grava problem och utgör en fara för sin omgivning och borde uppsöka vård genast.
    Ha ha ha. Du kan ju inte kontrollera din impuls att skriva inlägg. 
  • Anonym (Kan tänka mig det!)

Man. Har inte varit det, men kan tänka mig det. Anledningen att jag kan tänka mig det är att jag hamnade i en situation där det var väldigt nära. Det var i en tidigare relation, men jag blev väldigt tänd i den nästan-vänstra situationen och det var väldigt nära. 

Så jag ser mig inte som immun mot det. Överraskning och en sexuellt aggressiv och attraktiv kvinna och det skulle kunna hända.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 15:02:29 följande:
    Säger personen som precis skrev ett inlägg Drömmer
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 15:02:29 följande:
    Hen behöver troligen akutvård. Obefintlig impulskontroll.Solig
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 15:24:57 följande:
    Säger personen som precis skrev ett inlägg Drömmer
    Men det är inte jag som påstår att alla kan kontrollera sina impulser. Och att man bör söka vård om man inte kan det. Självmålet är ditt. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-14 15:26:04 följande:
    Hen behöver troligen akutvård. Obefintlig impulskontroll.Solig
    Säger personen som inte kan hålla underlivet i styr Flört

Du kan väl fråga din man om han är ok med din "impulskontroll"?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ironi) skrev 2022-04-14 15:36:36 följande:
    Men det är inte jag som påstår att alla kan kontrollera sina impulser. Och att man bör söka vård om man inte kan det. Självmålet är ditt. 
    Nja, du pratade ju inte om innehåll i inlägg, du gnällde om att skriva inlägg... och det blir ju ganska roligt när det kommer från just en person som skrev ett inlägg om att andra skriver inlägg... självmål deluxe.
  • Anonym (Ironi)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 15:40:05 följande:
    Säger personen som inte kan hålla underlivet i styr Flört

Du kan väl fråga din man om han är ok med din "impulskontroll"?

Hur menar du? Jag har bra styr på mitt underliv och jag har ingen man. Jag är straight.

Däremot faller jag, precis som alla människor, för impulser. Hela tiden. 

Men poängen är fortfarande att du borde söka vård enligt ditt eget sjuka resonemang. 

• Anonym (Ironi)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 15:42:19 följande:
    Nja, du pratade ju inte om innehåll i inlägg, du gnällde om att skriva inlägg... och det blir ju ganska roligt när det kommer från just en person som skrev ett inlägg om att andra skriver inlägg... självmål deluxe.

Ah. Du faller för impulsen att gräva ditt hål djupare?

Du skrev att alla som inte kan motstå impulser "har man grava problem och utgör en fara för sin omgivning och borde uppsöka vård genast."

DU föll för impulsen att skriva ett inlägg. Jag kan inte vara tydligare. 

Svar på tråden Vem är otrogen?