Anonym (Kan tänka mig det!) skrev 2022-04-15 00:08:45 följande:
Jag vill hålla mig till en hög moralisk standard vad gäller trohet, tycker det är rätt sak att göra men när situationen kastade sig på mig var det nära att all moral bara försvann. Vad som tom. är ännu värre är att jag gick igång så på hennes otroligt låga moraliska standard, en typ av beteende jag trott mig avsky.
Men var det verkligen så, alltså om hon inte varit attraktiv enl dig hade du endå gått igång på hennes låga moraliska standard eller hade du äcklats? Dvs va det verkligen den låga moralen som tände dig eller att en attraktiv kvinna visade så extrem stark villighet mot dig..?
Sen med ev våldtäkten. Det här är gränser som bara du kan svara på. Byt ut könen så kanske det är lättare... hon gick över många gränser, både moraliskt och fysiskt. Att du tittade är inte ett ja till sex och när du dessutom säger nej och försöker komma därifrån. Under våldtäkt kan kvinnana underliv bli blött, hon kan även få orgasm så det är ingen motsättning. Kvinnliga sexualförövare ska inte förringas... det kan även vara en försvaramekanism psykologiskt att man fantiserar om de övergrepp man varot med om etc. Men detta kan bara du svara på.
Tänker jag på alla män som flirtar med mig på mer eller mindre respektfullt sätt så kommer ju tyvärr de som jag finner attraktiva undan med mer medan jag äcklas av de jag inte attraheras av som ger mig skamliga förslag.
Jag är imponerad över vad du klarade av om du eg på riktigt var villig. Jag hade ju dock velat veta det där så jag kunnat be min vän dra åt helvete (du behöver ju inte säga att du kom osv)...