klyban skrev 2024-08-22 16:30:48 följande:
Dina idéer är något nazisten putin skulle älska.
Jag helt krasst inser du har inte en susning om hur krig fungerar och med den nivån av abnorm naivitet du har kring inkallning i krig.
Och nu menar jag helt sterilt, vet du försöker påstå annat, men du tror inte ens på dig själv, hur ska då andra göra?
Och du vet inte ens om att krigslagar säger om vapenvägran
Det är som jag säger, något har gått allvarligt fel här och mer en sak har gått sönder.
För ingen av oss vill ha putin här.
Det som även fascinerar mig, det är att man kan säga delar av det du gör, men att samtidigt förstå vad krig är.
Men inte ens nära
Även detta med skattepengar är sjukligt komiskt och hur man ojar sig för en skitsumma mot om kriget kommer hit och dess kostnad.
Den med skatten är även en till som är ett typ av stöd för putin, och där man desinformerar att skattepengar försvinner.
Men glömmer av samtidigt att berätta att det är en investering, då krig här är mycket dyrare.
Jag inser något är allvarligt fel här, då även om du inte du säger, så tveklöst antyder ett stöd för putin och där vi ska göra saker som vapenvila och sluta skicka stöd pga skattepengar.
Och som du redan vet om att nazisten putin inte kommer bry sig ett skit om, mer än tacka och mörda mer Ukrainare.
ÈXAKT VILKA IDÈER?
Jag vet exakt hur krig fungerar. DÄREMOT stöder jag det inte.
Jag talar inte om krigslagar utan om moral. Jg vet mycket om så kallade krigslagar.
Putin bryr sig inte ett smack om vad jag skriver.
Det är INTE PENGARNA I SIG det handlar om, men att jag inte som skattebetalare vill var en del av dödandet i krig.
Jag skrev inget om vapenvila. De som vill slåss får göra det, men att tvinga individer till döden är fel enligt mig.
Det är INTE ett stöd till Putin att vara för ÄVEN RYSKA VAPENVÄGRARE: