Hej,
Jag är kanske trådens nr1 lurker, haha, har läst från start lite då och då men har varje gång hoppats på att denna månaden är min månad, uppenbarligen inte.
Jag har tydligen lätt pco, med mycket oregelbunden mens sen flera år (förutom under utredning då var den perfekt, komiskt). Jag har typ aldrig fått utslag på ägglossningstest och har sen januari ätit enkeldos letrozole och tagit ovitrell 4/5 månader.
Idag var jag på BIM +2. Att ta graviditetstest verkar fungera som en signal för min kropp att släppa lös mensen, ofta handlar det bara om nån timme.
Jag har de två senaste månaderna tagit crinone, och det kan skjuta upp start.
Min läkare kändes extra positiv senast vul, hon pratade om att vi ska riva nästa letrozolschema, att denna månaden händer de, men det känns inte som att det någonsin kommer hända. När jag ringer om ny vul på måndag ska hon skicka iväg remiss för IVF, och samtidigt som jag vart inställd på de i ett år så känns de så jävla tråkigt, orättvist och varför skulle de funka..
Jag gör tafatta försök att tänka positivt och på fördelar med att inte bli gravid över sommaren och semester men jag känner mig mest som en pöl generell otur.
Jag är så imponerad av alla ofrivilligt barnlösa som kämpar sig igenom dag efter dag.