EpicF skrev 2022-01-05 19:11:13 följande:
Jag ser fortfarande ingen länk till ditt påstående...
Du har källorna och läkemedelsbolagen, är du intresserad så finns inget som hindrar dig.
Och denna fakta visste vi om ens före man börja vaccinera officiellt.
Lycka till påstå annat.
EpicF skrev 2022-01-05 19:10:36 följande:
Vaccinpass i sig minskar inte smittspridningen. Även om man är fullvaccinerad så minskas inte smittspridningen.
Nej, jag stödjer ingen antivaccpropaganda. Jag är för vaccinet. Du verkar däremot vara lite hit och dit i dina synsätt.
Ja, för att få barn måste man vara fertil och ha ägglossning. Man kan få hjälp på konstgjort väg om man inte har naturlig ägglossning. Jag vet att detta säkert är svårt för dig att förstå du är man och inte har dessa bekymmer.
Som fullvaccinerad räknas man 1-2 veckor efter andra dosen (är lite olika i olika länder). H borde rimligtvis vara fullvaccinerad, eftersom denne tog vaccinet primärt för att få gå till sin praktikplats.
Nej, vaccinpass kan ALDRIG stoppa smittan. Du verkar däremot att tro det, för art i nästa sekund säga något annat. Hur ska DU ha det?
Umgås bara de som är berättigade till vaccinpass, så har du procentsatsen som berättar nått helt annat, och det är inte svart och vitt.
Ser antivaccerproganda av dig stundtals, du får rannsaka dig själv om det, jag kan inte hjälpa du gör.
Aj faan, måste man vara fertil och ha ägglossning, detta börjar bli rätt avancerat nu
När kommer du till mensen och nått är ändrat, för du står här fortfarande med inget där.
Så kommer det ta lång tid innan detta kommer?
Jag misstänker du har inte nått innan forskning kommer och man faktiskt tagit reda på vad det innebär.
Återkom då, jag gissar på att det tar flera år, men man kan hoppas på annat.
Intressanta var att ett gäng kvinnliga forskare go tag i detta själva i USA, har för mig de lade ned det, då man hade svårt hitta annat än mer riklig mens.
Och du skriver inte ene enda sak som ändra nått, så vad vill du med detta?
Givetvis ska man kolla detta noggrannare, och implementera studierna så de kollar på kvinnors reproduktionssystem också.
Det du gör där, det är extremt ovetenskapligt.
Fullvaccinerad är man beroende på när man tagit sina doser, och vilken dos man är på.
Och finns redan förklarat på FHM, och det går fråga när man vaccinera sig också.
H har bara berättat att varken vaccinerade eller ovaccinerade får jobba, återkom när mer fakta kommer in, för då vet vi.
Umgås bara de som är berättigade till vaccinpass, så har du procentsatsen som berättar nått helt annat, och det är inte svart och vitt.