• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • nomina
    Mammacitan skrev 2021-12-13 13:45:26 följande:
    Åhh stort grattis!! ^^
  • Annemarit123

Tog ett test nu på eftermiddagen med clearblue early, tyvärr var den negativ. beräknade BIM är 17 eller 18 december, så är ju några dagar kvar. Visst borde ett tidigt test visa något sorts sträck nu? Känns iaf kört

• Bez
    Annemarit123 skrev 2021-12-13 14:37:06 följande:

Tog ett test nu på eftermiddagen med clearblue early, tyvärr var den negativ. beräknade BIM är 17 eller 18 december, så är ju några dagar kvar. Visst borde ett tidigt test visa något sorts sträck nu? Känns iaf kört

Har oxå BIM 17 tror inte de är kört än spec inte med eftermiddags urin, jag fick neg igår men tänkte testa imorgonbitti igen
  • Nathaliextnf
    Mammacitan skrev 2021-12-13 13:44:51 följande:

Du hade rätt.. kan inte riktigt fatta det! :D

Stort grattis:)
  • Bez

Fan nu står man här igen och tror man ser i syne? Tog ett predictor early nu på morgonen äl+10 BIM-2 och såg en svag svag linje mannen kunde oxå se sa han även om supersvag.

Till historien hör att jag fick spök på ett sånt test förra månaden även om de ska va bland de pålitligaste.

Vad tror ni har testen blivit sämre eller finns de en chans? Är de värt att testa med nått annat test i eftermiddag eller är de lika bra att vänta till imorgonbitti igen?

• Fagelfri
    Bez skrev 2021-12-14 06:15:08 följande:

Fan nu står man här igen och tror man ser i syne? Tog ett predictor early nu på morgonen äl+10 BIM-2 och såg en svag svag linje mannen kunde oxå se sa han även om supersvag.

Till historien hör att jag fick spök på ett sånt test förra månaden även om de ska va bland de pålitligaste.

Vad tror ni har testen blivit sämre eller finns de en chans? Är de värt att testa med nått annat test i eftermiddag eller är de lika bra att vänta till imorgonbitti igen?

Jag hade väntat tills imorgon med morgon-urin. Så ev nivåer av hormonet hinner stiga ytterligare samt ge bäst chans för utslag.
  • Fagelfri

Alltså suck. Väntan mellan ÄL och BIM är ju evighetslång haha. Så seeegt. Försöker liksom vara i nuet och njuta av de fördelar som finns med att inte va gravid men efter varje inlagd temp på morgonen stirrar man på sin kurva. Någon mer som kör Natural Cycles?

• Bez

Totalt blankt test idag så va nog spök igår. BIM på fredag men har redan börjat komma lite så lär väll slå med full kraft imorgon redan. Bara att dra täcket över huvudet och försöka orka nya tag nästa månad som vanligt.

• Sanlin90
    Fagelfri skrev 2021-12-15 09:36:40 följande:

Alltså suck. Väntan mellan ÄL och BIM är ju evighetslång haha. Så seeegt. Försöker liksom vara i nuet och njuta av de fördelar som finns med att inte va gravid men efter varje inlagd temp på morgonen stirrar man på sin kurva. Någon mer som kör Natural Cycles?

Jag använder det, första cykeln nu, skulle ha mens i söndags men ingen än
  • Emma1b
    Fagelfri skrev 2021-12-15 09:36:40 följande:

Jag har precis börjat med Fertility freind, en gratisapp liknande NC. Tycker det är jättekul att följa tempkurvan, och denna månad (min första) så stämde stickor och tempjättebra, tydlig tempökning 48h efter positivt äl test.

Och jaaa jag vet, dessa dagar mellan äl och bim är ju evighetslånga!! Försöker också koppla bort och leva mitt liv som vanligt, typ, men det är såååå svårt!

Bez, beklagar. Hoppas det är er tur i januari!!
Svar på tråden BIM December 2021