• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • lalalovee

Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Tog ut pstav för 4 veckor sen och inte fått mens (fått direkt vid 2 andra uttag).

Ser ni något?

• Junii91
    Sanlin90 skrev 2021-12-15 21:21:51 följande:

Jag tog äl test men inte fått positivt dock samma den månaden dottern blev till blev aldrig någon tydlig ökning aldrig haft ett positivt

Okej, då förstår jag. Men vad skönt att symtomen stämmer bättre nu.
  • Fagelfri
    lalalovee skrev 2021-12-15 21:27:40 följande:

Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Tog ut pstav för 4 veckor sen och inte fått mens (fått direkt vid 2 andra uttag).

Ser ni något?

Jag ser inget streck alls på bilden :/
  • Fagelfri
    Sanlin90 skrev 2021-12-15 17:19:40 följande:

Ja det va blankt pratade med nc idag och dom trodde jag borde utesluta någon dag så ist för äl+15 blev det nu äl+10

Ah okej men vad var det du skulle utesluta? Några temp-mätningar eller?

Jag har också laborerat lite med när jag låter dem ha med min temp i beräkning och inte. Upplever att när min son är här (varannan vecka) får jag mkt konstigare mätningar då han småväcker mig mycket jämfört med veckan då jag får sova ostört och mäter mer konsekvent med klockslag osv. Samt varit sjuk mkt. Så varit lite klurigt
  • Fagelfri
    Sanlin90 skrev 2021-12-15 17:19:40 följande:

Ja det va blankt pratade med nc idag och dom trodde jag borde utesluta någon dag så ist för äl+15 blev det nu äl+10

Jag har också laborerat lite med när jag låter dem ha med min temp i beräkning och inte. Upplever att när min son är här (varannan vecka) får jag mkt konstigare mätningar då han småväcker mig mycket jämfört med veckan då jag får sova ostört och mäter mer konsekvent med klockslag osv. Samt varit sjuk mkt. Så varit lite klurigt
  • Sanlin90
    Fagelfri skrev 2021-12-15 22:40:45 följande:

Ja, jag hade 3 höga mätningar efter en dipp men plockade bort en och då flyttades älnfram 6 dagar och det verkar stämma mer.

Jag är alltid uppe på nätterna men sover alltid 3h innan jag tempar!
  • Emma1b
    Sanlin90 skrev 2021-12-15 21:21:51 följande:

Jag tog äl test men inte fått positivt dock samma den månaden dottern blev till blev aldrig någon tydlig ökning aldrig haft ett positivt

Har du testat cb digital? Denna månad fick jag glad gubbe fast äl stickan fortfarande var lite svagare än kontroll strecket. Och det konfirmerades med tempökning att jag hade äl, så det var det digitala som hade rätt!

Jag ser heller inget streck på bilderna tyvärr.
  • Mizzi26

Hej alla, jag har följt tråden lite men blev sugen på att hoppa in nu.

Jag tempar också och brukar ha mest koll med det men denna månad lyckades jag också få en glad gubbe på cb. Ägglossning var måndags och nu börjar den jobbiga väntan. Jag har sedan dess haft molvärk vilket inte brukar komma förens efter några dagar men vet inte om det är hjärnspöken. Jag äter dessutom letrozol för min pco. Haft ett par struliga månader bakom mig med uteblivna äl och cystor och flertalet missfall men håller tummarna att det här blir vår månad <3 kul att följa andra i denna eviga väntan och kämpande med upp och nedgångar och hoppet som pendlar som en berg-och-dalbana.

• Hedvig123

Hej! Jag har bim på julafton och hackar gärna på er här. Har haft utebliven mens sedan i mars efter p-piller stopp, tempar och har äntligen fått den efterlängtade tempohöjningen. Dessutom har vi lyckats tajma ägglossning VÄLDIGT bra :)

Det är första gången vi kunnat försöka och även första barnet om det blir något!!

• Tjoo91

Plussade nu på morgonen! :D Hoppas ni som är kvar får era efterlängtade pluss snart.

1/12 madde90 (andra försöket 5:e barnet) PLUSSAT

3/12 nomina (38 år, första försöket, första barnet) PLUSSAT BIM-4

3/12 Messo (37 år, första försöket, 3:e barnet)

4/12 Beckizen (femte försöket, första barnet)

5/12 värmlandsjänta 30 år (femte försöket, andra barnet) nytt BIM 31/12

6/12 LinneMarie

7/12 pepsin (fjärde försöket, andra barnet)

8/12 ollebollen (tredje försöket, första barnet) PLUSSAT

8/12 jlk 34 år (första försöket, andra barnet)

9/12 Fyyyyran 36 år ( fjärde försöket [andra försöket efter tidigt mf], fjärde barnet)

PLUSSAT

9/12 Fyrklöverns 32 år (sjätte försöket, första barnet)

12/12 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)

12/12 klasson1999 22år (8e försöket, första barnet)

13/12 marfro 23år (4e försöket, första barnet)

14/12 holy94 25 år (första försöket, andra barnet)

14/12 evelinagra1 (10:e försöket, första barnet)

14/12 LillaGry (femte försöket, andra barnet)

14/12 Nannisen16 (andra försöket, första barnet)

17/12 bez (femte försöket, första barnet)

17/12 Tjoo91 (fjärde försöket, andra barnet) PLUSSAT

17/12 Mammacitan 27 år (3:e försöket, tredje barnet)

18/12 Tyrande 30 år (1:a försöket, första barnet)

18/12 Länken (10:e försöket, tredje barnet 2 MF)

19/12 Emmissss 30 år (andra försöket efter mf, andra barnet)

22/12 Fyran4 37år (10:e försöket, fjärde barnet)

22/12 Fagelfri 33 år (3:e försöket, andra barnet)

23/12 Spökplumpan 37 år (andra försöket, andra barnet)

25/12 Sofian81 (fjärde försöket, tredje barnet)

25/12 Nathaliextnf (andra försöket efter MA, sjunde barnet)

26/12 Tefat 26 år (femte försöket, första barnet)

26/12 loppan483 (sjunde försöket, första barnet)

26/12 Solis 123 (2 försöket, 3e barnet)

27/12 LJM91 (fjärde försöket, första barnet)

31/12 värmlandsjänta 30 år (sjätte försöket, andra barnet)

Svar på tråden BIM December 2021