• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • känslobomb
    Mammacitan skrev 2021-12-12 18:44:00 följande:

Ägglossning +8, vad tror ni? Detta är med ett testa tidigt.

//

Är det gravidkollens test? Jag fick nämligen också så ungefär lika tidigt som dig men syns ingenting på andra tester.. hoppas verkligen strecket håller sig kvar för dig!
  • Mammacitan
    känslobomb skrev 2021-12-12 19:47:01 följande:

Är det gravidkollens test? Jag fick nämligen också så ungefär lika tidigt som dig men syns ingenting på andra tester.. hoppas verkligen strecket håller sig kvar för dig!

Ja det är det.. är lite rädd för att det är ett rosa spökstreck hoppas verkligen det här blir starkare de kommande dagarna. Inte roligt att få upp sina förhoppningar :(
  • Mammacitan
    känslobomb skrev 2021-12-12 19:47:01 följande:

Har dina streck varit kvar på testen efter att ?tiden gått ut??
  • evelinagra1

Är på äl+ 11/BIM -2 och nu på kvällen kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig så det är nog mensen som är på gång.. blir galen alltså hur jäkla lång tid ska det ta att bli gravid??

• klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-12 18:42:35 följande:

Min mens brukar komma igång om jag har sex eller får en orgasm testa det om du har lust haha ;)

Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-12 20:03:33 följande:

Är på äl+ 11/BIM -2 och nu på kvällen kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig så det är nog mensen som är på gång.. blir galen alltså hur jäkla lång tid ska det ta att bli gravid??

Men neeeej :( ?. Så jobbigt <3
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 20:06:40 följande:

Haha tog också tempen nyss, hade också 37.1 men brukar ha lite högre på kvällen :)
  • Flip12
    PrincessDalia skrev 2021-11-22 12:03:51 följande:

Följer också denna tråd. Har BIM 9/12 men orkar inte uppdatera listan. Var tvungen att göra en abort pga en kromosomavvikelse så detta är första riktiga försöket efter det. Hoppas på att det ska ta sig snabbt igen.

Samma här. Avbryt pga avvikelse. Orolig dels för om man blir gravid och sen hur man ska ta sig igenom dessa första veckor?.
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 20:06:40 följande:

Det är ju bara morgontempen man kan basera något på, basaltemperaturen
  • Nathaliextnf

Igår såg jag ökning på ältestet fick till ett ligg ;) och idag på morgonen var ältestet super starkt (babyplans). Nu på kvällen har det minskat lite i styrka och mannen är helt slut så det blir inget ligg ikväll. Har jag tur imorgon :) haha.

Hoppas hoppas bara att det kan ta sig bara, har aldrig testat med ältest med mina andra graviditer, så jag vet inte om jag övertänker allt liggande ;)

Har ju lixom lyckats innan utan dom.

Hur går de för er andra som har äl nu?

Svar på tråden BIM December 2021