BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Ägglossning +8, vad tror ni? Detta är med ett testa tidigt.
//
Är det gravidkollens test? Jag fick nämligen också så ungefär lika tidigt som dig men syns ingenting på andra tester.. hoppas verkligen strecket håller sig kvar för dig!
Är det gravidkollens test? Jag fick nämligen också så ungefär lika tidigt som dig men syns ingenting på andra tester.. hoppas verkligen strecket håller sig kvar för dig!
Är på äl+ 11/BIM -2 och nu på kvällen kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig så det är nog mensen som är på gång.. blir galen alltså hur jäkla lång tid ska det ta att bli gravid??
Min mens brukar komma igång om jag har sex eller får en orgasm testa det om du har lust haha ;)
Är på äl+ 11/BIM -2 och nu på kvällen kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig så det är nog mensen som är på gång.. blir galen alltså hur jäkla lång tid ska det ta att bli gravid??
Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.
Följer också denna tråd. Har BIM 9/12 men orkar inte uppdatera listan. Var tvungen att göra en abort pga en kromosomavvikelse så detta är första riktiga försöket efter det. Hoppas på att det ska ta sig snabbt igen.
Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.
Igår såg jag ökning på ältestet fick till ett ligg ;) och idag på morgonen var ältestet super starkt (babyplans). Nu på kvällen har det minskat lite i styrka och mannen är helt slut så det blir inget ligg ikväll. Har jag tur imorgon :) haha.
Hoppas hoppas bara att det kan ta sig bara, har aldrig testat med ältest med mina andra graviditer, så jag vet inte om jag övertänker allt liggande ;)
Har ju lixom lyckats innan utan dom.
Hur går de för er andra som har äl nu?