BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Hrattin unmanaglrble, snacka om tydligt svar!
Jag testade med äl test, fick glad gibbe i torsdags, och imorse var min temp 36.58, första gången den är över 36.2 sen jag började mäta, så skönt när temp och äktest stämmer överens. Insemination igår och idag, så nu är det att hålla tummarna...
Nu skrev jag ett långt inlägg här som försvann.
Men testet mitt har ett tydligt svar. Trots att jag saknar illamående och andra känningar. Det gör mig redan orolig. Tidigare gånger har alltid illamåendet varit min signal. Den som gjort att jag testat mig och redan innan vetat svaret. I morse visste jag inte svaret men beräknad eventuell bim var 5/12.
Så datumet är väl runt 12 augusti. Eventuellt 19 augusti beroende på..har slutat med p piller I september så har inte tänkt att det skulle gå så fort..är 36 år och tänkte att det var som..över. Jag vet att det är dumt att tänka så för det finns många som får barn efter 36. Men när man själv vill så blir man ju orolig. Hursomhelst.
Jag är lite chockad nu. Lite ställd. Vågar inte vara glad. Är så rädd att det ska gå fel..
Är det någon som vet någonting om KUB tester? Varför bör man eller varför bör man inte göra? Hur går det till?
//
Hej, jag hoppar in här. Det är vårt andra ?riktiga? försök denna månad. Jag har bim imorgon och testade negativt idag. Fick också mensvärk idag för den delen och haft ömma bröst sedan ägglossning. Hoppas det tar sig nästa gång!! Dock ger jag inte heller helt upp hoppet tills mensen har kommit.
Hejar på er andra, och blir alltid så glad när jag ser att andra plussar :)
Hur går det för er som börjar närma er BIM?
Jag har BIM 17onde och tog ett första test imorse äl+8 BIM-5 och de va super neg men håller tummarna för att de var förtidigt.
Liggveckan va inte optimal den här månaden så inte superhöga förhoppningar men fick en blödning i fredags äl+6 som skulle kunna vara en nidblödning så hoppet gick såklart upp.
Väntar nog till tisdag för nästa test, hur testar ni?
Bim idag, ingen mens i sikte, ömma bröstvårtor och så gråtig, har bölat två gånger till "fina" saker nu på morgonen, tempen ligger precis över baslinjen på nc så antar mensen kommer när som ändå
Hur går det för er som börjar närma er BIM?
Jag har BIM 17onde och tog ett första test imorse äl+8 BIM-5 och de va super neg men håller tummarna för att de var förtidigt.
Liggveckan va inte optimal den här månaden så inte superhöga förhoppningar men fick en blödning i fredags äl+6 som skulle kunna vara en nidblödning så hoppet gick såklart upp.
Väntar nog till tisdag för nästa test, hur testar ni?
Hoppar över till denna tråden istället för tråden för svaga streck.
Har tagit fem test sedan igår från testlagret som visat stegring, strecken är starkare idag än igår men är fortfarande svagt ljusrosa streck.
Så tog detta digitala tidiga från clearblue.
Tog detta imorse och min dag för beräknad mens är på torsdag.
Behöver man fortsätta testa eller är ett plus ett plus?
Har tagit fem test sedan igår från testlagret som visat stegring, strecken är starkare idag än igår men är fortfarande svagt ljusrosa streck.
Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.
Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.
Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.
Det var det för mig.