• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 10:57:59 följande:

Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.

Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.

Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.

Det var det för mig.

Ingen mens här heller och negativa test, min känns dock inte pågång :( min temp går som en jojjjo
  • evelinagra1

Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.

Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.

Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.

Det var det för mig.

Förstår att det känns jobbigt och har känt samma flera gånger, men det finns hjälp att få, det kommer bli våran tur någon gång också <3
  • Ofelia1993
    Sanlin90 skrev 2021-12-12 11:02:05 följande:

Ett plus är ett plis, jag plussade på sånt digitalt med dottern och det gick hela vägen :) grattis!!

Tack för att du lagt tid på att hjälpa mig. Kan inte förstå att det finns så fina personer som lägger tid på att hjälpa andra.

Nu ska jag försöka fatta att detta är sant och kanske hoppa in i någon annan tråd!

Tack igen <3

Lycka till för er andra med!
  • Bez
    Bez skrev 2021-12-12 09:05:17 följande:

Hur går det för er som börjar närma er BIM?

Jag har BIM 17onde och tog ett första test imorse äl+8 BIM-5 och de va super neg men håller tummarna för att de var förtidigt.

Liggveckan va inte optimal den här månaden så inte superhöga förhoppningar men fick en blödning i fredags äl+6 som skulle kunna vara en nidblödning så hoppet gick såklart upp.

Väntar nog till tisdag för nästa test, hur testar ni?

Va på toa nu och de va mer blod väldigt ljust rosa trodde när de kom i fredags att de va en nidblödning men nu blir jag osäker när de kommer igen? Mensen är ju inte beräknad förrän torsdag och den brukar vara punktlig så känns märkligt att de redan skulle vara de som dyker upp??

Kan ni nått om nidblödningar? Han de hålla på längre om det är det?
  • klasson1999
    Sanlin90 skrev 2021-12-12 11:03:00 följande:

Ingen mens här heller och negativa test, min känns dock inte pågång :( min temp går som en jojjjo

Åh, du måste uppdatera!
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-12 11:07:26 följande:

Förstår att det känns jobbigt och har känt samma flera gånger, men det finns hjälp att få, det kommer bli våran tur någon gång också <3

Tack för peppen <3. Håller verkligen tummarna för dig denna månaden!
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-12 12:37:27 följande:

Åh, du måste uppdatera!

Jag fick ett ovanligt starkt äl test konstigt nog vet inte varför jag provade det
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 12:38:08 följande:

Tack för peppen <3. Håller verkligen tummarna för dig denna månaden!

Tror det är kört för mig med tyvärr, tog ett test idag inte ens ett litet svagt streck såg jag och känner mig precis som innan mens
  • Pepsin

Det var det för mig.

Förstår att det känns hopplöst men försök att hålla orken uppe. För oss tog det 14 försök att få till barn 1. Vi blev utredda och det var ?fel? på både mig och maken men trots det blev vi naturligt gravida.
  • Bebbo2019
    Bez skrev 2021-12-12 11:34:25 följande:

Va på toa nu och de va mer blod väldigt ljust rosa trodde när de kom i fredags att de va en nidblödning men nu blir jag osäker när de kommer igen? Mensen är ju inte beräknad förrän torsdag och den brukar vara punktlig så känns märkligt att de redan skulle vara de som dyker upp??

Kan ni nått om nidblödningar? Han de hålla på längre om det är det?

Hej, jag fick nidblödning med min dotter.. då kom de ljust rosa på fredagen och sen på måndagen igen. Va bara ljusrosa på pappret. Sen inget mer.. så kom med 3 dagars mellanrum.
Svar på tråden BIM December 2021