BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Det kör i magen som bara den just nu. Tre dagar kvar till BIM och kanske är det bara PMS som spökar. Hur kände ni som plussat dagarna innan BIM? Kändes ni nåt annorlunda mot hur det brukar vara vanligtvis innan mens eller var testet det som var beviset?
Jag är så extremt kissnödig hela tiden, började nästan tro att jag åkt på en urinvägsinfektion, men det svider inte och gör inte ont. Någon som haft något liknande tidigt gravid symtom? Jag har BIM på måndag eller tisdag. Vid min förra graviditet kände jag absolut inget förrän i typ vecka 8, då blev det frekventa toabesök, andfåddhet och lite lätt illamående som lätt kunde dämpas med lite mat.
Va kul att så många har fått plussa! Grattis!
BIM+1 och negativa test så långt ögat når. Så väntar mig ingen lycka denna månad.
Det kör i magen som bara den just nu. Tre dagar kvar till BIM och kanske är det bara PMS som spökar. Hur kände ni som plussat dagarna innan BIM? Kändes ni nåt annorlunda mot hur det brukar vara vanligtvis innan mens eller var testet det som var beviset?
Negativt test och tempen sjönk imorse så nu är det kört på riktigt
Blev ingen julklapp till oss i december. Tog ett Cb testa tidigt i morse, då det var frågan om alkohol i helgen eller inte och det visade tokblankt. BIM om två dagar så det borde ha gett utslag tänker jag. Molvärkt ganska frekvent från igår och då antar jag att det är vanlig PMS jag känner.
Vid mitt mf i augusti så var anfåddheten det mest uttalade tecknet, men det molvärkte också innan, från äl till bim -1. Inte konstant men då och då, morgon och kväll. Därför tycker jag att alla månader efteråt känts precis likadana som då. Skitsvårt, men det verkar bara vara att lägga ner att försöka tolka kroppen och invänta mens eller inte.
Till er andra i tråden som fortfarande väntar på svar, stort lycka till!
Hoppar in här men vet inte när jag har BIM. Min mens kom många dagar försent denna månaden så har en cykel på 35 dagar nu helt plötsligt.. extremt jobbigt. Har försökt sen augusti efter mitt sena missfall :( kroppen verkar strejka så har bokat tid hos gyn för en undersökning. Nästa vecka ska jag dit och det känns väldigt skönt. Vi kör på som vanligt efter mensens slut och ser om det blir något eller ej. Kanske ett nyårs plus?
Hej tjejer!
Jag mår lite bättre nu sedan jag fick mitt besked.
Jag mår extremt illa och vill spy hela tiden. Är så orolig. Ska jag bli glad ifall jag är gravid? Känner mig så kluven i allt nu..
Är på äl+6/7 idag och hade lite blod i trosan, skulle de kunna vara nidblödning? Har aldrig spottings annars förutom någon dag innan mens.
Är på äl+6/7 idag och hade lite blod i trosan, skulle de kunna vara nidblödning? Har aldrig spottings annars förutom någon dag innan mens.