• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Bebbo2019
    Bebbo2019 skrev 2021-12-12 16:32:22 följande:

Hej, jag fick nidblödning med min dotter.. då kom de ljust rosa på fredagen och sen på måndagen igen. Va bara ljusrosa på pappret. Sen inget mer.. så kom med 3 dagars mellanrum.

Juste, kan tillägga att de var på äl+6 och sen då äl+9.. plussade inte förens ä+11
  • madde90

Hur mår alla och Hur går de för er? Varit frånvarande pga mitt fruktansvärda illamående

• evelinagra1

Är det någon som använder sig av clearblues fertilitetsmonitor här? Visar den alltid två streck på själva stickan? (Graviditetstest)

• Emma1b

Nej, jag använde clearblie digital äl test, inte den med blinkande gubbe, utan bara blankt eller glad gubbe. Så skönt att slippa tolka streckens styrka, som man får göra på vanliga stickor...

• Bez
    Bebbo2019 skrev 2021-12-12 16:34:55 följande:

Juste, kan tillägga att de var på äl+6 och sen då äl+9.. plussade inte förens ä+11

Åh va nice att höra kanske finns lite hopp då! Ja i fredags va de mer i hållande idag är det mindre men kom på pappret, i fredags även lite i trosan.

Blir äl+11 på onsdag så håller tummarna att jag har samma tur som dig
  • klasson1999

Bim idag.. fortfarande ingen mens.

Har haft världens mensvärk, men den bryter inte ut ännu..

Vill bara att den ska komma nu då jag VET att den är på gång :(

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 18:33:47 följande:

Bim idag.. fortfarande ingen mens.

Har haft världens mensvärk, men den bryter inte ut ännu..

Vill bara att den ska komma nu då jag VET att den är på gång :(

Min mens brukar komma igång om jag har sex eller får en orgasm testa det om du har lust haha ;)
  • Ofelia1993
    Mammacitan skrev 2021-12-12 18:44:00 följande:

Ägglossning +8, vad tror ni? Detta är med ett testa tidigt.

//

Sådär såg mitt ut igår och jag skulle egentligen få mens på torsdag, det blev dock lite starkare på kvällen igår men är mycket starkare idag!

Fortfarande svagare än kontrolllinjen men jag plussade på CB early digitalt idag :)
Svar på tråden BIM December 2021