BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Blir jätteförrvirrad bim på söndag och min temp sjönk idag men så fick jag supersvagt på ena testet, bröstontet ökar succesivt under dagen och ont i livmoder ligamenten och blev så trött idag, hur känner du, när har du bim?
Jag har bim 25 dec och enligt nc appen ska jag ha äl om 4 dagar. Men det känns att det varit på gång sen igår. Jag har haft lätt att bli gravid innan, men alla mina barn är födda dom 5 första månaderna på året. Så det skulle kännas jätte konstigt att ha bf i aug ;) om jag inte fått MA för snart två månader sen hade de bf varit i maj.
Detta blir egentligen första försöket efter MA, eftersom man inte han få till de så många gånger pga av blödningen.
Har du barn sen innan?
Ja 2 barn, 9 och 12 år så detta blir, om det går vägen, en sladdis.
Ush det är jobbigt att tänja på när bf skulle varit. Jag hade tänk berätta för mina barn på jullovet,men nu finns ju inget att berätta..
Jag har också bim på söndag. Min temp är fortfarande uppe på 37,1? sjukt ont i brösten och mina bröstvårtor är extremt känsliga
Hej,
Min ägglossning kom tidigare en vad appen tyckte, fick väldigt tydliga tecken på ägglossning den 1 dec. Vilket betyder att min BIM borde bli tidigare, när kan jag börja testa tror ni? Jag har väldigt ömma bröst och bröstvårtor men vet att man kan få det ibland mellan ägglossning och mens. Men hoppas så att det är ett litet tecken.
Nu skrev jag ett långt inlägg här som försvann.
Men testet mitt har ett tydligt svar. Trots att jag saknar illamående och andra känningar. Det gör mig redan orolig. Tidigare gånger har alltid illamåendet varit min signal. Den som gjort att jag testat mig och redan innan vetat svaret. I morse visste jag inte svaret men beräknad eventuell bim var 5/12.
Så datumet är väl runt 12 augusti. Eventuellt 19 augusti beroende på..har slutat med p piller I september så har inte tänkt att det skulle gå så fort..är 36 år och tänkte att det var som..över. Jag vet att det är dumt att tänka så för det finns många som får barn efter 36. Men när man själv vill så blir man ju orolig. Hursomhelst.
Jag är lite chockad nu. Lite ställd. Vågar inte vara glad. Är så rädd att det ska gå fel..
Är det någon som vet någonting om KUB tester? Varför bör man eller varför bör man inte göra? Hur går det till?
Bim imorgon..
Tempen fortfarande hög 37.1. Mina bröst gör sååååå ont. Ingen början på blödning ännu.
Bim imorgon..
Tempen fortfarande hög 37.1. Mina bröst gör sååååå ont. Ingen början på blödning ännu.
Jag har med bim imorgon, tempen gick upp igen och negativa test
Nu är min mens 3 dagar sen och fortfarande negativa tester.
Min mens brukar komma som den ska och absolut inte såhär sent.
Tror ni jag fortfarande har någon chans?