• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Mammacitan

Är på äl + 4 idag, efter att jag och mannen myste till i eftermiddag så fick jag ljusrosa på pappret när jag torkade mig. Vad kan detta vara? Känns för tidigt för att kunna vara en nib blödning å jag har ju 10 dagar kvar till bim. Har aldrig haft något liknande efter sex innan.

• evelinagra1

När börjar ni ta gravtest? Borde vara på äl+6 eller 7 idag och det kliar i fingrarna :)) har 2 st predictor early hemma

• Ellobi
    evelinagra1 skrev 2021-12-07 19:14:58 följande:

När börjar ni ta gravtest? Borde vara på äl+6 eller 7 idag och det kliar i fingrarna :)) har 2 st predictor early hemma

Jag blev så totalt lurad av min kropp förra svängen så nu försöker jag tona ner känslospröten lite . Jag är på äl+7-8 idag och ska testa på fredag tänkte jag. Åker bort över helgen så jag behöver veta om det fritt fram för alkohol, eller om jag måste lura mitt resesällskap på nåt vis .
  • nomina
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:23:49 följande:

Tjejer..

Fått reda på att jag har cellförändringar och HPV..

Men vad säger du...! Vad innebär detta för en evt graviditet?
  • klasson1999
    nomina skrev 2021-12-07 20:34:50 följande:

Men vad säger du...! Vad innebär detta för en evt graviditet?

Jaaa.. är förkrossad. Gyn rekommenderade mig att inte bli gravid nu..
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:38:57 följande:

Fy fan va ledsamt när du längtar :(
  • nomina
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:38:57 följande:

Men du har ju bim på söndag, du kanske redan är gravid...eller är det redan uteslutet?
  • Fyrklöverns

Tjejer..

Tråkigt att höra! :( Men det går att behandla och brukar inte medföra något hinder för att bli gravid. Hoppas du snabbt blir av med det så att ni kan gå vidare <3
  • Bez

Tjejer..

Åh va trist hade de för några år sen och fick bränna bort, vart gravid direkt efter trots spiral och knappt legat? Haha så de gjorde under för det hoppas de gäller dig med <3
Svar på tråden BIM December 2021