BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Tack så mycket, hoppas verkligen!
Jag mår faktiskt bra, har fortfarande molvärk till och från. Men vågar inte sätta fingret på vad det kan vara :(.
Vad har du för symptom?
Någon som har fått urinvägsinfektion när ni har försökt skaffa barn? Hur har ni gjort med att söka vård?
Jag har nu haft uvi i en vecka och den verkar inte ge sig. Jag har BIM någonstans mellan idag och torsdag och jag är skeptisk till att kontakta vården för jag har läst att antibiotika kan påverka ett foster.
Nu får jag lite ömma bröst på kvällen, mår illa om det går för lång tid mellan måltider och hungrigare än vanligt. Kissar lite mer och fiser mycket också! :D
Update!
Jag är 10äl idag och jag TROR jag såg ett sträck på stickan men det trodde jag igår också så jag ska inte bli för glad nu. Har JÄTTE ömma bröst och bröstvårtor, har lite ont i tjejmagen som mensvärk. Har haft det i 3 dagar och jag brukar aldrig ha ont sådär långt innan mens.
Tror ni jag fortfarande har chans att få ett plus? Känns som att jag borde ha fått det ni 10 dagar efter ägglossning :(
Jag mår inget vidare, yr, trött för jag va uppe o kissade 4 gånger inatt och hade svårt att somna om, gråtit flera gånger om dagen i tre dagar, idag har jag jättemolvärk i vänstersida efter hugget igår.
Mår illa och är MYCKET mer hungrig med...
Med dottern va enda symptomet blödande tandkött och ångest sen nån v efter bim fick jag ont i brösten så tror det är kört nu eftersom jag känner så mycket..
Illamående och kraftig molvärk idag, urk. BIM är beräknad till på söndag, så PMS redan är lite tidigt. Hoppas det är ett positivt tecken på ett plus senare i veckan, även om jag känner mig rätt hängig just nu.
Tjejer? jag är så besviken på mig själv?. Jag har ju bim på söndag.
Jag skrev imorse att jag hoppade att testa med testa tidigt idag.
Men jag gjorde det ändå :(?. Precis? visade negativt.
Vet att det absolut inte är kört än, men vill höra det från er med. Hoppet gick ju ner :?(.
När man ser flera plussa så pass tidigt tror man ju att man själv också ska göra det.
Illamående och kraftig molvärk idag, urk. BIM är beräknad till på söndag, så PMS redan är lite tidigt. Hoppas det är ett positivt tecken på ett plus senare i veckan, även om jag känner mig rätt hängig just nu.
Hej,
Nu tänkte jag skriva här också, känns lite läskigt då jag knappt vågar skriva att jag tror jag har lite symtom. Är på Äl +6 idag, Kan man känna så tidigt? Har väldigt ömma bröst och är lite förstoppad? ursäkta info. :) De blev inte så mkt mys ligg-vecka men lördagen och söndagen blev det av och ÄL var på tisdagen. Kan jag blivit gravid? Vill så gärna men är orolig efter två missfall.
Tjejer? jag är så besviken på mig själv?. Jag har ju bim på söndag.
Jag skrev imorse att jag hoppade att testa med testa tidigt idag.
Men jag gjorde det ändå :(?. Precis? visade negativt.
Vet att det absolut inte är kört än, men vill höra det från er med. Hoppet gick ju ner :?(.
När man ser flera plussa så pass tidigt tror man ju att man själv också ska göra det.