Inlägg från: FluffigaMoln |Visa alla inlägg
  • FluffigaMoln

BIM December 2021

Någon som har fått urinvägsinfektion när ni har försökt skaffa barn? Hur har ni gjort med att söka vård?

Jag har nu haft uvi i en vecka och den verkar inte ge sig. Jag har BIM någonstans mellan idag och torsdag och jag är skeptisk till att kontakta vården för jag har läst att antibiotika kan påverka ett foster.

• FluffigaMoln

Ååh, den här väntan...

Jag börjar bli väldigt nervös, min app "Ptracker" sa att jag skulle ha mens i måndags (har haft den appen i alla år och det brukar stämma ganska bra) Flo skaffade jag för ca 2 månader sedan (har lagt in alla tidigare menscykler) och den säger att jag ska ha mens imorgon.

Har än så länge bara haft jättelite molvärk, ingen direkt pms. Brukar annars ha ganska jobbig sådan. Skulle ni tagit ett test imorgon bitti eller väntat till efter helgen när mensen definitivt borde dykt upp?

• FluffigaMoln
    nomina skrev 2021-12-09 09:43:51 följande:

Jag hade nog inte kunnat hålla mig sålänge, men är du gravid så kommer du fortfarande vara gravid nästa vecka.

Nä det är ju väldigt spännande, känns nog bara så onödigt att testa och så kommer mensen samma dag.. haha, jo så är det ju, vore konstigt annars
Svar på tråden BIM December 2021